goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند
goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند

خاطره

اینم از دیروز

دیروز روز سوتی بود،

خوب صبح ناشتا یعنی صبحونه نخورده با پریا (دخترخاله و رفیق فابریک) به هزار زور و

زحمت خودمون رو رسوندیم کلاس زبان بعدش من یه کنفرانس دادم که رفع کوتی باشه ونگه

برو خونه آخه دیر رفتیم البته پریا رو کاری باهاش نداشت این من بودم که همیشه دیر میکردم

بریم سراغ سوتی ها

من هم تو راه رفتن به کلاس زبان نزدیک بود بخورم زمین هم تو راه برگشت عالم وادم بهم

خندیدند به جهنم شماهم بخندید

ای خدا بعدشم که پریا کیف پولش رو یادش رفته بود بیاره منم پولم تموم شده ویادم رفت از

بابام پول بگیرم شانس اندازه کرایه تاکسی پول داشتم

وااااااااااااااااااااااای خیییییییییییییلییییییی بد بود

دوباره عصر که خواستم برم کلاس ویلن چند بار نزدیک بود بخورم زمین کور نیستم اما خو

چی کا کنم هی زیر پام خالی میشید

هیچی رفتم کلاس میبینم منشی میگه چرا دو جلسه س نیومدی ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

مث یخ وا رفتم ، حالا خیلی پیچید س خودمم مخم هنگ کرد به هزار زور یکی از جلسه ها رو

گذاشتند که بیام از حول این قضیه پیش استاد که کاملا ضایع شدم و بسیار بسیار بیخودی زدم

از بس لبام سفید شده بود، تو راه برگشت پسره بهم میگه اخی غصه نخور

حالا شب میخوام برم مانتو مدرسه بخرم عین کیسه هستند میپوشیدم فرقی با مترسک سر جالیز

نداشتم بعد مامانم میگه چقدر خوشگل و خوش دوخته

زور زوری میخواستند من بخرم اما من زورترم عمرا نگذاشتم

رفتیم سراغ کتاب و دفتر ، بابام این یه تیکه رو خیلی ذوق کرد چون بدون اینکه من ایراد بگیرم

خریدم و اومدیم بیرون یعنی نمی تونستم ایراد بگیرم اگه جا داشت حتما

به امید اینکه این سوتی ها ن تکرارند ...

آ ن همچینا ،همچین
نظرات 3 + ارسال نظر
گلنوش جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام

اشکال نداره اینا همه خاطره میشه
من خودم مدیر سوتی دهندگان مقیم مرکزم
مواظب خودت باش خو

باجه

neo شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ق.ظ http://cruel-life.blogsky.com/

بیخیال بابا اینا که سوتی نیست بیا من چندتا واست بگم عمقه فاجعه رو بفهمی......یه بنده خدایی پرتغال خونی خریده بود همش رو ریخته بود دور فکر میکرد نجسه(واقعا یه همچین کسی رو میشناسما) برو حالشو ببر
راستی لینک شدی

این دیگه سوتی نیس خر بازی مضمن هس
می لینکمت

مریم دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ق.ظ http://www.sooskesiah.blogsky.com

به به عجب دیروزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد