goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند
goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند

محتاجیم به دعا

سلام به همه دوست ای گلم 

آخ آخ یه سوتی دادم خودم دارم ترتری میخورم حالا شما رو نمدونم ولی من و پریا و خانواده خیلی خندیدیم 

البته این سوتی مشترک من و پریا بود 

ما یه خاله داریم که امروز راهی کربلا شد 

دیشب خونه خالم اینا مهمونی بود حالا مهمونی چطور گذشت رو بیخیال و 

    

موزیکا باش چه عالیه 

دید دید دری ری رید دید دید دید. . . این اهنگ پت ومته مثل کارایه من و پریا 

هیچی اخر شب شد میخواستیم دیگه شر رو از سر خاله کم کنیم 

پریا اومده بهم میگه حالا باید بگیم محتاجیم به دعا یا زیارت قبول حالا منم که 

 

  حواس پرت تر میگم اخه زیارت قبول؟؟؟

 

باید بگی محتاجیم به دعا 

 

رفتم خودم رو انداختم تو دل خاله و گفتم خاله واسه من از اون دعا سفارشی ها بکن 

حالا ما که به زور جواب سلام این پسر خاله رو میدیم رفتیم بهش گفتیم 

 

  محتاجیم به دعا

 

حالا اونم حواسش نبود میگه متاجیم به دعا 

یه دفعه پدرام داداش پریا هر هر میزنه زیر خنده میگه محتاجیم به دعا ؟!  خاک تو سرتون این چه وضع حرف زدنه 

تازه فهمیدیم باید گفت التماس دعا 

بعد همین پسر خاله هر هر می خنده اخه یکی نیست بگه تو خودت اگه پدرام  

 

نبود که نمفهمیدی 

 

این پدرام تا اون موقع که ما رو گذاشت دم در خونه مسخره کرد آ

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ب.ظ http://www.sooskesiah.blogsky.com

سلام عزیزم
آفرین به تو و پریا جان!!!!!!!!!!!!
راستی عزیزم محتاجیم به دعا

إ خو مقسره نکن

زهرا سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ق.ظ http://newhearts.blogsky.com

خیلی با حال بود ! ببخشید که از سوتی هات خنده ام گرفتا ! منم یه سوتی خفن یه بار دادم ... ولی خصوصی بهت می گم !
محتاجیم به دعا !

اشکل نداره
یادت نره واسم بگی منتظرم

تینا سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:18 ق.ظ http://darone-man.blogsky.com

محتاجیم به دعا :دی

نه بابا ویولن رفتنم کجا بود !
فعلا در صددم !!!!
تو که رفتی سخ بود ؟
چجوریاس کلا ؟
راسی چن سالته ؟

اره
سخته فقط باید بتمرینی تازه الانم هرکی میرسه میگه بزن هی میگم ن اونا میگن بزن بعدش مسخره میکنن ک انگار کلاغه قارقار میکنه اما وقتی خوشگل زدم همه دهنشون باز میمونه حالامیبینی

‏۱۵سالمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد