goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند
goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند

گپ

سلام دوستای خوبم


حالی دون چیطورس؟!


امتحاناتون تموم شد؟


من که الان دارم از ذوق بال بال میزنم


چون خوشحالیم دو سه روز بیشتر طول نمیکشه


چند روز دیگ کلاسام شروع میشه


از همه مهم تر باید انتخاب رشته کنم


وای حتی اسم شم استرسه 


مییییییییییییییییییییییییییییی ترسم...


چیکا کنم...؟!؟!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
امین دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:09 ق.ظ http://over.blogsky.com

حالا چه رشته ای رفتی بخونی ؟؟؟؟ها

آقا من تازه کلاس اولم تموم شده چمیدونم
چ رشته ای برم
اگه رفته بودم ک این همه استرس و شاسگول شدن
نداشتم

امین سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ق.ظ http://over.blogsky.com

جواب چی مو واس انتخاب رشته بخونم ؛
متوجه نشدم متاسفانه
من خیلی دیر میگیرم
من ؛ گیرنده هام ضعیفن
هر کمک از دستم بر بیاد انجام میدم
آهاااااااااااااا جواب انتخاب رشته ات رو واست بخونم
از سایت سنجش یا چه سایتی
رمز ورود یا نام کاربری هر چیزی که لازم و یا اسم و فامیلت رو بگو تا واست انجام بدم

ای دآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآد
ی دق واسا
پیاده شو با هم بریم

امین سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:54 ب.ظ http://over.blogsky.com

من فکر کردم شما میگی برو توی سایت جواب نمیدونم چیم رو ببین
شما اصفهانی هستید
احتمالا نظراتون هم با لهجه شیرنتون می نویسید
تقصیر منه به فارسی میخونم
خیلی ببخشید
اونجا رو که گفتم اسم و فامیلتون رو بگید
قیافه شما باید دیدنی می بوده باشه
دیدم نوشتم پیاده شو ....با هم بریم

ن بابا
فق داشتم از خنده میمردم
...
مگ من چی ب اصفهانی گفتم؟!!!

امین چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 ق.ظ

حالی دون چیطورس؟!

رو به اصفهانی گفتی
لابد اصفهانی هم نیستید شما
میشه پس بپرسم کجایی هستید ؟؟

آها بله اصفهانی ام
ولی فکر کردم منظورتون توی نظره ن توی پست
پیش میاد دیگه

امین چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:01 ب.ظ

دخمل دیدی میگم اصفهانی هستی
میگی نه ؛ نیستم

اهه من کی گفتم اصفهانی نیسم
من گفتم توی پاسخ نظر چی ب اصفهانی نبشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد