goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند
goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند

دست گل مامان

اول از همه بگم

 

برد تیم والیبال ایران از ایتالیا (تیمی که قهرمان المپیک همون روسیه رو شکست داده)

 

به همه ی ایرانیان به خصوص والیبالی ها تبریک میگم

 

هی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی  یه

 

............................

 

حالا میخوام دست گلی که مامانم به آب داده رو تعریف کنم

 

خاله خانم ما رفتند مسافرت و قبل از رفتن شون

 

 مسئولیت ۲ تا مرغ عشق شون رو به مامانم واگذار کردن

 

،

 

امروز مامان جونی وقتی داشت به قفس پرنده ها رو تمیز میکرد

 

قفس از دیوار افتاد پایین و در قفس باز شد (توی حیاط خونه مون)

 

هر دوتایی شون پریدن بیرون ،یه دونه شون رو گرفتیم

 

دستمم  گاز گرفت

 

ولی اون یکی فرار کرد

 

حالا قراره بریم یکی واسشون بخریم

 

هنوز پسر خاله هام نمیدونن...

نظرات 7 + ارسال نظر
هومن شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:40 ق.ظ http://yahoo.com

------------------

oo

کسب و کار اینترنتی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:40 ق.ظ http://kasbokar-net.blogfa.com/

می خواهید خودتان یک فروشگاه داشته باشید با امکان ارسال پستی؟ با درآمدی بیشتر؟ تبلیغات با انواع پورسانت های دلخواه؟
.
.
.
.
.
.
.
کافیست به ما سر بزنید (فقط 5 دقیقه)

ریوووووو شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:01 ب.ظ http://rioo.mihanblog.com

سلام لطفا نظرتون درباره قالب جدیدمو بگید

چشمممممممممممم

امین یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ق.ظ http://over.blogsky.com

اوکی خواهرم
چی کنیم خواهر من ، ما اینیم
بی خیال نصبت به چی ، من اصلا هم بی خیال نیستم
من شلوار کردی منو ندیده ؛ ولی خودم فکر میکردم ببینه خوشش بیاد
والا لر هستم ولی نه از اون لرها
تا حالا لری هم حرف نزدم ولی می فهمم زبون لری رو

امین یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:17 ق.ظ

دستت خوبه ؛ چیزیش نشده کهخ
زخم نشده که
خوبی یا نه
اگه من مرغ عشقو رو گیر بیارم

ن فق قرمز شده

امین یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:32 ب.ظ

خب پس چیزی نشده
خدا رو شکر

الانم خوب شده

امین یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 ب.ظ

هنر دیگه
شمام این هنر رو داری دیگه
شما اصفهانی هستی میدونم منظورت از لری ...بختیاریه
ما هزار گونه لر داریم و میلیون ها لهجه لری
لری ملایر و نهاوند داریم
لر ملایر
لر خرم آباد

اووووووووووووووووووووووه
من زبون همسایه ها مون رو میفهمم
دیگه نمیدونم لر کجا هستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد