goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند
goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند

مدل

دوستان خیلی سریع واسه ی من مدل لباس خوشل میگذارید


میخوام واسه ی عروسی خواهریم لباس بخرم


باید بهم بگید چ مدلی چ شکلی


در ضمن مدل کفش یادی دون نرد


باوش؟

نظرات 5 + ارسال نظر
امین جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:38 ب.ظ

عروسی آجیه هیلدا ؟
مبارک باشه ، به سلامتی
اصفهونی نوشتی خخخخخخ
باوش

تو میخوای واسم مدل لباس بگذاری هخخخخخخ
اره توی آبان و اون موقع ها از الان دنبال لباسم

مرضیه جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:22 ب.ظ http://parvaz650.iran.sc

خو بستگی به مجلس داره ،همینطور حجابت ،و همینطور جو مجلس(زنونه جدا ،باهم) بگو چهطوریه من بهت بگم
البته من فردا ساعت8 میرم اگه تا امشب آپ کنی میتونم بهت کمک کنم

مجلس جداست
ما قاطی نمیگیریم
بعد که اومدی بگو باشه

مریم شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:25 ب.ظ http://sooskesiah.blogsky.com

چی بگم والا!

خو چمیدونم بگو دیگهههههههههههه

صدیقه دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:10 ق.ظ

دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست20 روز دیگه منتظر معجزه باش.

یه بار از این کارا انجام دادم قرار بود شبش یه اتفاق خوب برام بیفته
بعد شبش با بابام دعوام شد

خاطره دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:32 ب.ظ http://khaterehfunny.blogsky.com/

برو تو وب خواهر من انتخاب کن تو لینک هام از آخریاست به اسم شیک ترین مدل های لباس بنرشم تو وبم هست اولین بتر همون که لباس صورتی پوشیده بنرشه

وای باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد