goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند
goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند

زانوم

توی زانوی پای چپم میسوزه

مربی بدنسازی گفته

مشکل داره باید بری دکتر

میبینید

پیرشدم رفت

نظرات 12 + ارسال نظر
فرشتهـ یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:03 ب.ظ http://sunshine77.blogsky.com

آخی ننه زودتر خوب می شی

قربون دعای خیرت برم بی بی

امین یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:14 ب.ظ

توی زانوت میسوزه
چرا ، ضربه ای نخورده بهش
شاید زیادی سنگین کار کردی
ایشالله که چیزی نیس
ولی دکتر رو برو حتما
باشه

اگه ضربه بخوره
زخم میشه یا کبود و درد میکنه
ن بابا زیادم سنگین نیس
دکتر هم مطمئنن میگه باید ورزش رو بگذاری کنار تا خوب بشی
پس دکتر نمیرم

elgha دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:05 ب.ظ

چطوری پیرزن

میگذرونیم ننه

باران دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:15 ب.ظ http://mysky99.blogsky.com

سلام هیلدا جونم
بدو بیا وبم که دلم واست تنگیده
با پست جدید منتظرتم

سلااااااااااااااام!
باش

خاطره دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 ب.ظ http://khaterehfunny.blogsky.com/

ان شا الله که چیزی نیست
نه عزیزم که دلش میاد با تو قهر کنه

انشاا...
مرسی از اینکه هنوز دوستمی

modest man سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

خدا رحمتت کنه
پس من که کل اعضا و جوارحم در ورزش داغون شده چی بگم

چه ورزشی!؟
آخه من اول کارم

.... سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ب.ظ

تورو خدا این متنو تا آخر بخون... ازت خواهش میکنم بازنشر کن خواااهش میکنم حتی اگه باورش نداری! منم اول به نظرم مسخره اومد ولی امتحانش ضرری نداره:

نامه ی اسرار امیزی به نام شانس . من این نامه را فقط برای کسانی می فرستم که دوستشان دارم . سلام میدونم که کاملاً فکر میکنید غیرعقلانیه، ولی چیزی رو که می بینین نمی تونین انکار کنین!! شاید فقط و فقط نتیجه، حاصل انرژی مثبت میلیونها آدمی باشه که انرژیشون رو بدرقه این نامه کردن...دوستان لطفاً این متن رو تا انتها بخونید.یقینا شما قلباً قبول می کنید و این نامه رو شما هم ارسال می کنید. " متن نامه " به نام صاحب شانس "دوست من، با نگاه به این نامه شما ابتدا به یاد خالق عشق باشید و این نامه را زمانی که دریافت می کنید به آنچه دوست دارید دست خواهید پیداکرد فکر کنید و کسی راکه دوست دارید ومیدانید گرفتار است برایش با قلبتان دعا کنید تا مشکلات او از طرف خدا به واسطه شما حل گردد و بعد یک اتفاقی که انتظارشرا می کشید و حتی تصورش را نمی کنید برایتان اتفاق خواهد افتاد. "با دعا برای آن دوست، برکت بیشتر برای شما خواهد رسید!" این یک راز است... راز بقاء انرژی... رازی که در فیزیک و متافیزیک به قانون بقاء انرژی شهرت یافته است.... این نامه از روی شانش برای خوش شانسی شما فرستادهشده است نسخه اصلی علیرغم اینکه مدعی می شوند درکشورانگلستان می باشد،در ونزوئلا نزد یک دختر دانشجوی مکانیک که نامش ماریا می باشد است و ارسال کننده اصلی آن ماریا می باشد و این نامه توسط یکی از مهندسین ایرانی که در یکی از پروژه های شرکت های ایرانی در آنجا مشغول به کار بود به صورت اتفاقی در یک ایمیل کاری از دوست و همکار ونزوئلائیش دریافت شد و او نیز به همهدوستان خود که تعداد زیادی از آنها نیز در ایران بودند ارسال کرد و دوست به دوست به دست شما رسیده است .
"چون بقیش اینجا جا نمیشد ادامش تو کامنت بعدی"

تکراری

modest man چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ق.ظ http://evilandangel.blogsky.com

والیبال هندبال فوتسال کار کردم
والیبال احتمال آسیبش کمه اما هندبالو فوتسال دربو داغونی


تو کدوم حرفه ای هسی؟
اره والیبال چون درگیری کمتر داره آسیب کمتری ام داره
2جلسه رفتم هندبال ولی دوس نداشتم

modest man پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:20 ق.ظ http://evilandangel.blogsky.com

والیبال پاسور استانی بودم فوتسالم تو همون سطحای استانی
اما گلری هندبال به تیمم دعوت شدم اما ول کردم لامصب صورت مورت می آوردن پایین راستیش زیادم خوشم نمیومد از هندبال بیشتر والیبالو فوتسالو دوس داشتم


توکه پاسوربودی چرا ولش کردی؟
تو الان باید به جای معروف باشی

modest man پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:16 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

حالا نه مثل معروف اما از مهدوی بهتر پاس میدادم
تو پسرا سخته به جایی برسی بازیکن خیلی دارن
اما کار شما خیلی راحت تره

با هر 3 جمله از حرفات موافقم

علی یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ب.ظ http://pelak1136.blogsky.com/

سلام هرچیزی و که بیشتر از همه میخوای 3بار تکرارکن ،بعد نوشته زیر و بخون :

بسم الله الرحمن الرحیم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم

آمین

این پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه ، باور نمیکردم ولی ولی واقعا

برآورده میشه

پاک کنی یا نفرستی ..... ممکنه آرزوت برآورده نشه

الان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه.


نو هم جزو همون 9 نفری هستی که من این پیامو برات می فرستم

جدی؟
امتحان میکنم

مهسا چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:04 ب.ظ http://mahsafunny.blogsky.com

برات دعا می کنم

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد