goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند
goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند

حال الان من فق گریه

تسلیت تسلیت


تسلیت تسلیت


باید که فردا برویم به مدرسه


باید که فردا برویم به مدرسه


خیلی شعر خزی بود مگه نه؟


به هرحال شرمنده هیچ قولی نمیدم که زود به زود آپ کنم


ولی هیچ زمان خاصی رو هم در نظر ندارم که بیام


یعنی هر وقت وقت کنم میام


ولی یه امیدواری که هست اینه که


من کلا هسم


چی از این بهتر

نظرات 8 + ارسال نظر
امین دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ق.ظ

من هنوز نرفتم واسه ثبت نام دانشگاه
چیزه اره مهم همینه که هستی

واسه چیییی؟
بله دیگه مهم همینه

مرضیه دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام منم تسلیت میگم
اما امروز رفتم خیلی خوش گذشت معلم اصن نیومد
بیا وبم آپیدم

جدی!
معلم نیومد
ما تاریخ ایران و جهان و دین وزندگی اومد

farzad دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:29 ب.ظ http://ma2ta11.blogsky.com

واقعا دوست من تسلیت عرض
میکنم
من که اصلا حس و حال درس رو
ندارم.
اما راهی برای رسیدن به موفقیت
جز درس خوندن نیست.
پس باید بگم اغاز این سال تحصیلی
جدید رو بهتون تبریک عرض میکنم

بله با شما موافقم
خیلی ممنون

باران دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:16 ب.ظ http://mysky99.blogsky.com

_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
______________$$$$$$$$$$$$_______________
آپم

modest man دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:39 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

تسلیت

امین سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:29 ب.ظ

چطور مگه
خدای منو بکشه چرا عصبانی هستی شما
چند تاشون رو نمیدونم
فکر نکنم چیزی ازشون باقی مونده باشه
آخی شام میخورم دیگه
اصلا یادم نبود بخورم خب
خوبه که
منم میخوام از بین به بعد زودتر بیدرا بشم
امروز توی خونه شروع کردم یه کوچولو تمرین بدنسازی
میخوام شروع کنم به نماز خوندن دوباره و مسلمون بشم
خوبه
الان یه خورده خواب افتاده توی چشمام
همچی پلک چشم چپم داره سخته میزنه

خدا را شکر یادت افتاد یه نمازی و اینا
بدن سازی؟
مثلا چیکا میکنی؟

امین سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:33 ب.ظ

نه نفهمیدم
گفتم که بهم بگو آجی عزیزم خب
معنیش چی میشه
خصوصی بگو ولی بگو
منتظرمااااااا

شبوا جوووووووون چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ق.ظ http://shiiiiiiiiva.blogfa.com

آره جون واقعا تسلیت
خدا به همه دوستان صبر بده
آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد