goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند
goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند

من بعد مدت هاااااااااااا

سلام دوستای گلم


دلم واستون خهلی تنگیده بود خهلیییییییییییییییییییی


وای بچه ها ما شنبه ام امتحان داریم


دیگ انق خسته شدممممممممم


حس ش نی بخونم اومدم پیشتون


 حال و هوام عوض بشه که شدم


دیگ سعی میکنم تندتر آپ کنم


انشاالله ب حول وقوه ی الهی


به چ جمله ای یهو اومد دم زبونم خودم تعجب کردم


بچه ها اگه یه موقع رفتین تو کامنتا یکم بد دهنی کردم ببخشید حقشه لیاقتش بدتر از اینه


انقد واسم بی اهمیته که با فونت کوچیک مینویسم فقط محض اطلاع دوستام

نظرات 9 + ارسال نظر
ღ♥Marzieh♥ღ شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:00 ب.ظ http://mamazi79.blogsky.com

سلام عزیزم
خسته نباشی خانومی دلمون تنگولیده شد برات
امروز که شنبه هس امتحانتو چیکا کردی؟؟؟؟
منظورت کدوم کامنتاست
راستی منظوره من اولین پستی که تو وبت گزاشتی ص 32 وبت

سلام مرضیه جون
سلامت باشی

اوووووووووووووووووم فک نکنم اخه هنوز اشنا نشده بودیمااااا
برم ببینم
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اره دیگه مگه این پسره تو رو اذیت نکرده بود بعد گفتی برید و بکوبونیدش زمین خب منم رفیقتم پشتت در اومدم زدمش زمین

امین یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ق.ظ http://over.blogsky.com

سلام
من دیگه زده شدم دیگه نمیتونم درس بخونم
البته درسم داریم تا درس
اسونها رو زیاد میخونم و سختا رو خیلی کم
من اینطوری دیگه از بس خلم
فردا هم امتحانمه
بعدازظهرباید برم این دوست نظامیم درسم بده
10 رو ازش میگیرم به زور ؛ مترسم معدلم بیاد پایین
یه کاریش میکنم اجی
خوبی خودت هیلدا
خدا میدونه , فقط خدا میدونه که چقده دلم تنگ شده بود واست
یاد القا افتادم همین الان که اومدم وبت
دیدیش سلام منو بهش برسون ؛

القا!!!!!!!!!!!

اون رفت بی مروت دیگه ام پیداش نشد

اگه دیدیش سلام منم برسون

وااااااای اگه القا بیاد وبم کله ما میکنه

ن شوخی کردم باش اگه دیدمش موهاشا میکنم میگم چرا به داداشم سرنمیزنی. خوبه؟

امین یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ق.ظ

سلام آجی هیلدای عزیزم
خوبی , سلامتی
آره جدی بخدا
آره
شانسی 20 گرفتم آجی
رفیق نه زیاد , دوستان با من خوبن , بهم لطف دارن
ولی خب یکی پیدا کردم
پسره ها
دوس دخترم بود , یعنی پیدا کردم گفتم شر میشه , نداشتم تا حالا
بلدم نیستم داشته باشم اینه که بی خیالش شدم
من بی گناهم بخدا هیلدا
قربون تو خواهر یکی یه دونه ام , مگه تو منو درک کنی عزیزم

دآدآشیییییی میدونم دیجه تو دانشگاها چ خبره خویلی خوشحالم که دوس دخترآ بیخیالش شدی

البته اگه میرفتی دنبالش خودم میدومدم چنان گوشتا میپیچوندم که تا یه ماه بگی آخ گوشم

فهمیدی؟

امین یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ق.ظ

جون داداش امین
چرا هنوزم عاشقشم , خیلی خیلی دوسش دارم
چرا مگه توی نوشته هام چیزی نوشتم که ...تو که میدونی من بی گناهم آجی هیلدا

آخییییش خیالم راحت شد

ترسیدم که نکنه دختره دلتا برده باشه با نگاه فریبنده اش

امین یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:34 ق.ظ

میگم کدوم کامنتا رو میگی هیلدا جونم
من که چیزی ندیدم هر چی گشتم

تو پست قبلیمآآآآآآآآآ که اسمش (سلووووووووووووووم) هست
ن داداشی بازم بگرد خودم بد جواب دادم

امین دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ق.ظ

سوتی ندادم, یعنی به جون خودم ندادم
من خودم آخر سوتیم خو آجی جونم
باید قبل از اینکه برم میگفتی
نگفتی دیگه تقصیر خودته
توصیه های ایمنی به داداش نکردی
توصیه های دخترونه که اصلا
اصلا تقصیر توئه آجی
ترم یکم آره خب من بلد نیستم خودمو بگیرم مثل بعضیا کلا مثل دخترا
پسرا که میخوان خودشون رو بگیرن که ترم اولی یه کم جدی و متشخص به نظر بیان اونا رو بیخیال
من که میدونم چطور ادمهایی هستن به نظرم من هم اصلا خوب و متشخص یا چیزی شبیه به این هم به نظر نمیان
به جون خودم , من سعی میکنم خودم باشم
نمیخندم ؛ نگفتم یکی شون .........
حالا بعدا برات میگم خصوصیه
نمیشه اینجا بگم خواهرم
میدونم پر رو میشن پر رو هم شدن چندتاشون
بعضیا یه دو یا 3 تا نه 4 تا ازشون خودشون رو کلا میگیرن اصلا توی گیر هستن خدایی با همه
چندتادیگه که باهام صمیمی و راحت خب اونا با همه پسرا راحتن
اونایی که دیگه هم که یه چیزی ما بین او دو تا دسته بالایی هستن
خلاصه
قدم دخترای کلاس از یان کفش مشکیا هست پاشنه دارن و اسپرت هم هستن دارن منم خشوم اومده میخوام ازشون بخرم
2 تا از دخترا و همون خانمه هس که میگم نگاهش کردم و یخیل سرزبون داره همون
یه دونه ازشون داره مشکی
اون یکی خانمه هم دسوت صمیمیشه اونم یه دونه مشکی داره
خلاصه
دو تا دختر دیگه هستن رنگیش و غیرمشکیش رو دارن
دختر قد بلندم داریم از همه بلندتر 180 تا هست به نظرم چون دخترم هست بلندتر نشون میده کفشش هم اصلا پاشنه دار نیست
خیلی مغروره و به نظرم و خیلی هم تیکه میندازه تمام پست های تو فیسبوکش همه کنایه و تیکه هست ازاوناس که عاشقانه و تو عشق و عاشقی با طرفش ...... گمه
دو هفته بعدازشروع کلاس های دانشگاه نامزده کرده
توی پیجش زده
نوشته بهترین زوج زندگیم بود مثل یه خواب بود خخخخخخ
خدایا هر چی عاشقو .... خدایا منو عاشق نکن که دیگه اینطور ادما رو با خودم یکی توی بازی عشق نبینم
تابلوه با طرفش دوست بوده
از توی پیجش به نظرم از اونایی که از هر کسی آتو داشته باشه بیچاهر و هی میزنه توی سرش ....مثل آلیسون دلارنتس توی سریال پریتی لیتل لاریس میمونه
شاید هم اینجوری نباشه شخصیتی از اینطور پستا خوشش بیاد ها
ولی توی کلاس نفش نمیکشه حتی یک کلمه و بعضی وقتا هم ایینه کوچیکشو از کیفش در میاره و خودشو نگاه میکنه
با این خیلی پریتی هم هس
این همه گفتم که میخواستم بگم یعنی نمخواستم بگم ولی باید بگم و گرنه هیلدا تو و دختر خاله پانیک و القا و بقیه دوستان منو خفه میکنید
قیافش یه جورایی شبیه امیلی توی سریال پریتی لیتل لاریس هست
چطور بگم قیافش یه جورایی کپ مخاطب خاصه
ولی این کجا اون کجا
دخترای قد بلند دیگه ای هم داریم 178 یا 175 یا 170 خلاصه همه قد بلندن
این همه گفتم که تفره برم از روی میزان قدم
ولی خب من 175 تا هستم
ولی طوری که خودم گرفتم 178 بودم
ولی دکتر ارتش قبل خدمت گرفت 175 تا گفت ؛ خواستم بزنم چشمشو در بیارم
از اونجایی که لاغز نیز می باشم ؛ یعنی 54 کیلو گرم خالص
بلندتر به نظر میرسم
ولی چون کفشام ال استار و شبیه اینا می پوشم ؛ کف و پاشنه ندارن خو این چیزا روی زمین هستم ؛
کلا همون 175 سانت خالص به اضافه 3 سانت اضافه خودم که حساب کردم
به اضافه ی خطای دید ناشی از لاغر بودنم ...میشه چند تا

سوال فنیتو عشقه آجی عزیزم
سوالتو فنی جواب دادم
میخواستم یه دو کیلومتر دیگه توضیح بدم در مورد همکلاسیهام ولی میدونم تو منو میکشی ...نمیگم دیگه

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

داداشی خیلی خندوندیممم

آخ میدونی چلا پرسیدم این سوال فنی رو واسه اینکه ببینم از همکلاسی هات کوتاه تری یا بلندتر که فهمیدم کوتاه تری اشکالی نداره داداشی خب تو نگاشون نکن

در ضمن دیدی که فق ترم یکیآ هستن خودشونا میگیرن

داداشی حالا چن تا توصیه بکنم
1.امتحانا که تموم شد ولی از این به بعد دیگه بعد امتحن جوابا رو چک نکن
2.تو دانشگاه با غرور راه نرو
3.دسته جمعی وسط دانشگاه راه نرو
4.عین گیج و منگا رفتار نکن و هی باتعجب اطرافتا نگاه نکن

حالا همین 4 مورد رو اجرا کن تا بیشتر به ذهنم بیاد بگم

ن ن ن!!!!!!!!!!!! عین اونا نخریآآآآآآآآآآآ

میری کفش ّ میخری هم پاشنه داره هم ساق هم خوشگله.باش؟

امین دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ق.ظ

برم بخوابم
با اینکه میدونم تا 4 یا 5 بیدارم ولی باید صبح زود بیدار بشم خوندنی های امتحان رو بخونم حداقل 10 بگیر خو
یه چیز دیگه امشب خوابتو می بینم باهات شرط می بندم
راستی چه شکلی بودی خو
یادم رفت
حالا یه کاریت میکنم , صورتت رو نمی بینم
فعلا
تا فردا یا
پس فردا که تموم بکنم دیگه همین جا میخوابم
تیو نظرات وبلاگت
شب خوش
آجی

بخواب بخواب داداشی

من الان 2باره بگم چ شکلی ام؟
عآیآ؟؟؟؟؟؟؟

MAHSA سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:37 ب.ظ http://mahpers.blogfa.com

سلام کو پس منکه لینک نیستم

اوخ اوخ ببخشید سرم شلوغ بود الآن لینکت میکنم

بیتا شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:50 ب.ظ http://bitbit1380.blogfa.com

لینک شدی

!!!اوکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد