goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند
goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند

من آمده ام

سللااامممم دووووستااای خووووبمممم

من بررگشششتتممم

بگذارید اول از همه توضیح بدم

من بعدی مدت ک کامپیتورم جمع شده بود

پسوروم رو فراموش کردم

ضمن اینکه ایمیلی که داده بودم به بلاگ اسکای فراموش کردم

هرجی ایمیل یادم اومد  زدم ولی هیچکدام نبود که نبود

بعد به داداش امین هم توضیح دادم

بهم گفت به بلاگ اسکای ایمیل بدم

من اینکار رو کردم ولی هیییییچ خبری دریافت نشد

داداش امین لطف کرد و خودش ایمیل داد

و بلاخره تقریبا بعد از 5مااااااااااه بلاگ اسکای پاسخ ایمیل داداشی رو داد

من نام کاربری رو یادم بود و به داداش امین گل گفتم

اونم میل کرد به بلاگ اسکای و بلاگ اسکاری آدرس اون ایمیل رو داد

از امروز عصر تا همین نیم ساعت پیش تلاش کردم تا بلاخره 

تووووو نستم با پسوووورد جدید وارد مدیریت بشششمممم

باید این رو ذکر کنم که هر وقت دلم براتون تنگ میشد میومدم و کامنتا و پستاما میخوندم 

ولی کآملا نا امید بودم تااااا وقتی ک داداش امین کمکم کرد

ازت وااااقققعااااا ممنونم داداش عزیزم

بچه ها وقتی اومدم خیلی هیجان زده شدم

اول از همه پیغام های داداش امین

بعد کامنتای مرضیه جون واایی کلی خجالت کشیدم وقتی دیدم چقدر بهم اهمیت دادید و من رو فراموش نکردید ولی من خیلی راحت پسوردما فراموش کردم و این ینی دیگه دوستاما نداشتم

بعد مریم جون و خاطره ی عزیز و علی و علیرضا و هممممهههه ی دوووستاااای گلم که هرکدوم معرفتشون به جاست همیشه با من بودند

دوستای عزیزم خیلی هاتون لینک وبم رو از وبتون برداشتید

خب حق دارید من خیلی وقت نبودم 

ولی الان هستم میام وب همه تون و ازتون میخوام منا به لینک دوستاتون البته اگه قابل میدونید برگردونید

.

.

..

شرح تحصیلات در این تقریبا 2سال

سال دوم ادبیات با معدل19.28

سال سوم نوبت اول20نوبت دوم19.09

سال چهارم نوبت اول19.41

مدرسه 3سال لقمان 1سال شاهد ( الانم توشم دارم چهارم رو میخونم )

فعالیت ورزشی

والیبال رو تا تابستون 94به طور معمولی ادامه دادم و با شروع مداری به علت کنکور متوقف کردم

بدنسازی هم تا تابستون93 ادامه دادم

فعالیت فرهنگی

در کلاس های خواندن دیوان حافظ شرکت کردم

فعالیت کنکوری

از سوم دانش آموز کانون قلمچی شدم تا آلان که هنوزم دارم آزمون میدم

از تابستون چهارم به گاج هم پیوستم

تراز کانونم میانگین5900

تراز گاج میانگین     6500

میخوام تربیت معلم تاریخ یااا جامعه یااا نمبدونم دیگه شایدم همون باستان شناسی خودم

دیگه براتون بگم که تو مدرسه ی جدید پر از اتفاقای جالب بود

نمیدونم واقعا از کجا شروع کنم

از اولش بگم بهتره

روز اول با همه بچه ها دست دادم و سلام کردم

مثل همیشه روی صندلی های اول نشستم

کسی جرات حرف زدن به من رو نداشت چون تازه وارد بودم اکثرا سعی میکردن باهام محترمانه برخورد کنن

همون اول متوجه شدم یه کشمکش خفیفی توی اینکه همه میخوان صندلی اول بشینن وجود داره

منم حس کردم الان وقتشه طوری رفتار کنم ک فک نکن تازه واردم میتونن هربلایی خواستن سرم بیارن

خلاصه نشستم همون جلو و تکون نخوردم یکم اذیتم کردن ک طرف من راه رو باز کنن ک من اذیت بشم و این حرفا ولی نتونستن

توی کلاسمون 4نفر از دوتای والیبالیم بودن منم به امید همونا تنهایی رفتم شاهدعفاف ولی بعد...

اون دوتا که باهم خیلی جور بودیم و همیشه باهم بودیم به طوووور خیلی هیجان آووورییییی به من کم محلی کردن یه جوری که اصلللااااا انگااااار نه انگار من تازع اومدم و هیچ دوستی ای با بقیه بچه ها ندارم

اما اون 2تای دیگه که باهم رابطه ی خاصی نداشتیم همون روز اول زنگ تفریح اول صدام زدن ک باهم بریم بیرون

اصلا باورم نمیشد کسایی که باهاشون رابطه نداشتم و حتی گاهی ازشون بدم میومد بهم بگن بیا

چندهفنه ای گذشت دوسای جدیدم هردوشون اسمشون مرضیه اس ولی یکی پر از انرژی و جیغ و داد و یه سره حرف زدن اما مهررربووووونن

اون یکی که بهش مبگم حلیم وا رفته سااکت و غرغرو و بیخیال و اکثر اوقات بی احساس

منم که گاهی پر انرژی و وراج گاهی ساکت و اکثر اوقات رک و به قول مرضیه اول بیشعور بی خاصیت پر رو ی یه دنده 

و به قول مرضیه دوم کاملا منطقی و راستگو و باهوش و زیرک


به نظر خودم ترکیب خوبی هستیم

یه مزیت دبگه ای که مرضیه اول داشت این بود که به همه ی قسمت های مدرسه نفوذ داشت از بچه ها گرفته تا میتخدم ها و معلما و ناظم ها و مدیر همع و همه و این یه پشتیبان خوب واسم بود علاوه بر اینکه واسه دوستش هرکاری میکنه و حوای ادم رو داره پدرشم جانباز 50درصد نمیدونم یا 60درصده و از لحاظ معنویاتم خیلی مقیده 

دیگه اینکه تو کلاسمون3نفر از من معدل شون بالاتره ولی 1نفر از من درسش بهتره اونم المپیادیه 

از اینکه باهاش حرف بزنم لذت می برم گنجینه ای از همه علوم مختلفه جالبه در کل

اوایل سعی میکرد من رو ضایع کنه ولی الان باهم خوبیم تقریبا

دیگه اینکه بچه ها همونطور که خودتون میدونید 4ماه تا کنکور مونده

منم که کلی مبحثا رو نخوندم

میدونم که بیشتر از اینکه بیام وبم رو آپ کنم از موفقیتم خوشحال میشید

پس اگه دیر اومدم ناراحت نشید لطفا

مرسی

دوستتووووون دااارم

نظرات 6 + ارسال نظر
امین چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 04:57 ق.ظ http://pll.blogsky.com

سلام خوبی هیلدایی

خیلی خیلی خوشحالم که برگشتی به وبت
و داری بروز میکنی وبت رو
و هیچی از این خوشحال کننده تر نیس
ایشالا که توی کنکور هم موفق خواهی شد
کمتر اومدی اشکال نداره ماهی یکبار اومدی بروز کردی خوبه تا کنکور بتونی اماده باشی
یهویی یاد القا افتادم گذاشت رفت
اگه وب جدید زده باشه و به ما نگفته باشی چی
میدونم اینکار رو نکرده وبش رو پاک کرده بود ولی یهو برش گردونده خیلی وقته ولی پست ها رو پاک کرده
اگه نوشته هاشو به ادرس جدید منتقل کرده باشه چی
خیلی بده ازش بی خبریم میدونی آجی

هخخخخ مرسی
داااداااشی
پس این وبش که دخی لجبازه تو لینکای من
مگ نمیاد توش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من تازه میخواستم ازت پرسیدن بکنم که عایا وبش درسته یا نه

مرضیه شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:34 ق.ظ http://mamazi79.blogsky.com

واااااااااای سلاااااااار کجااااا بودی دخترررر دلم برات یه ذره شد خیلی خوشحاااااالم کردی دیگه از اومدنت دلسرد شدم بی معرفت ،خیلی نا امیدانه اومدم وبم ولی با پیامت خیلییییییی خوش حالم کردی ، ایشالا همیشهههه موفق باش هیلدا جونم ،وااااای چقد مرضیه داری تو خخخخخ

سسللاااامممم مرضیهه جووونیییی
مرسی ممنون عززیزززمم
ولی اوومدددممم
ااارهههه همشونم مهربونی ان
ولی تو تکی
خب گفتم که پسورد رو گم کرده بودم

بردیا دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 03:39 ق.ظ http://elves0014.blogsky.com

خدایی کل اون مطلب فلسفی رو نشستی کامل خوندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Nooooooیه قسمتاییش رو بلد بودم اونا را سانسور کردم بقیه را خواندند ندندی

بردیا دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 05:43 ب.ظ http://elves0014.blogsky.com

مگه چیزی ازینا توی فلسفه دبیرستان و رمان نیمه کاره دنیای سوفی اومده که بلد بودبد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Hoooooom
تحقیقات کلاسی بچه ها بود توش

مریم جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 06:52 ب.ظ http://sooskesiah.blogsky.com

سلام هیلا جونم
خوبی عزیزم؟!
دلم برات تنگیده بود!!!
منم امسال کنکور دارم!
خوبه از مدرسه ی جدید راضی هستی!!!
ایشالا یه رتبه ی عالی میاری

وااای مریمی
خیلی خوشحال شدم اومدی
منم همینطووورر
ان شاء الله به همه ی اهدافت برسی جیگر

سربازولایت دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:45 ب.ظ

بسمه تعالی
با سلام و احترام
خواهرم عزیزم از نظرات ارزشمند شما استفاده کردم . لطفا نظرات خودرا در مورد مطالب دیگر نیز به بنده ارائه نمایید .
با تشکر

چقدر خوب
حداقل ادرس وبتون رو میگذاشتید ک بتواانم بیاایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد