goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند
goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند

ماجرا

امروز رفتم ثبت نام کردم واسه اردو نوروزی 

توی کانوووون چون از 27ام تا 12ام هست 

تازشم هرچی فکرکردندی من از رو برنامه راهبردی کانون میخونم چرا برم گاج که شبش ازمباحث ازمون گاج ازمون بگیرن

دیگه خلاصه که فاتحه لباس عید رو خوندم و پولشو دادم واسه اردو نوروزی

حالا رفت و آمدما بگو اصی حال ندارم التماس بابام رو بکنم چون زورکی میبرتم

هخخخ خودم پیاده از این ور شهر راه میافتم تا اونور شهر

دیگه بهر حال یه دختر بیشتر تو خونه نداره که

یه چیز باحال تر دیگه

از چندماه پیش قرار بود پدری منو ببره موقع اجیل خریدن و گز خریدن ،واسه خودم شکلااااات بخرررمم 

هیچی دیگه امروز موعدش بود منم تو مغازهه حمله کردم به شکلاتا و کلی شکلات خومشزه خریدم

تااازه یه بسته اختصاصی گز کرمانی((گز اصفهانه ولی فامیل اون که کارخونه زده کرمانی بوده فک نکنید گز مال کرمانه))

داشتم میگفتم یه بسته گز کرمانی 42درصد فووووق بادامی خرید تازه کلی ام بسته اش خوشگل بیتویه نقاشی کلاسیک  چهل ستون روشه

هخخ وفتی رسیدیم خونه همه بیخیال گزهای 18درصد و 28درصد مخلوط (اونام کرمانی)شدند و حمله کردن به گز من 

بی ادبا گز خودم بوووود 

وای نمیدونید چه طعم دلپذیری داااشت 

پیشنهاد میکنم ازشون امتحان کنید طعم بیاد ماندنی ای میشه

دیگه اینکه امروز یهوووویی توی پانل کنکور توی مدرسه متوجه شدیم کارنامه های کنکور آزمایشی ها مون توی پانله (همه بچه های کلاس) هخخ نگین همون المپیادیه که همش وقتی ازش معلما میپرسن فلان درسا چن درصد زدی میگه یه نود و خورده ای هیییچکدوم درساشو بالای 80نزده بود یهو دستش رو شد جلو همه کلی ضایع شد بیچاره ی دروغگو هخخخخ

...................

سرکلاس فلسفه ام 5دق اخر زنگ امتحان گرفت برگه رو سفید دادم نگینم برگشو سفید داد بقیه عین خررر نشستن نوشتن خاک توسرشون ک معلم تونست 5دق اخر امتحان بگیره خااااک 

البته ببخشیدآ

نظرات 8 + ارسال نظر
بلاگ اسکای سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 06:46 ق.ظ http://bit.do/bPKVk

سلام
ارسال 1000 کامنت به بلاگ اسکای، میهن بلاگ و نی نی وبلاگ فقط ؟؟؟؟؟ تومان!

nemikhammmmmm

بردیا یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 05:29 ق.ظ http://elves0014.blogsky.com

سلام
من نمیگم که کجاییممممم
ولی فک کنم تو اهل اصفهانی
لا اقل پاساژ کوثر و سپاهان و مجتمع پارک ک اینو میگه

هخخخخ اا خب پس توام اصفهانی هسی

شمام بستنی پل میری؟؟؟؟؟

بردیا یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 04:52 ب.ظ http://elves0014.blogsky.com

نه،اصفهانی نیستمممممممممم
دو دقیقه وقت بزاری از مطالب وبت و گوگل جان میشه فهمید که اینا کجان
تو مگه میفهمی پویان چی میخونه؟

هخخ پس وقت گزاشتی تو که انقد کنجکاااوی به جا سرچ کردن توی گوگل
یه ضربه میزدی رو اسم نویسنده مطالب وب که نوشته[هیلدا]
اونجا خودم نوشتم شهر اصفهان
هههخخ اووه اصفهان پررر از مهاجر بختیاری و لره
تازشم پویان با لهجه میخونه نه گویش
من نمیدونم اینا باید واسه چندنفر توضیح بدم
لهجه رو با کمی اشنایی متوجه میشی چون الفاظ یکسان ولی آوا متفاوته ولی گویش رو باید یادبگیری چون الفاظ متفاوته
بهله

بردیا یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:22 ب.ظ http://elves0014.blogsky.com

راستی ی چیزی
فک کنم خوب نباشه واست ک انقد بیدار باشیا،همش تا دو وس بیداری
تو کنکورییا،خواب کافی واست مهمه خیلی

بله دقیقا حرف شما درست و متین
سعی خودما میکنم

بردیا دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 05:02 ق.ظ http://elves0014.blogsky.com

چی بگم بهت،والا تاجایی که من میدونم لری فقط تو دستور زبان یکم شبیه فارسیه،بعضی کلمه هاشو اصن نمیشه فهمید تا لرنبااااشی
اونم مث رپ پویان ک خیلی کلمه هارو فرمشو عوش میکنه

اونقدرااام عوض نمیکنه شاید خییلیی نفهمم 2کلمه باشه اونم دیگه کلا کلمه اش متفاوته گفتمم ک اونایی ک متفاوته جزو لهجه نیست
من ادعا ندارمآ ولی نزار یه چیزایی به اصفهانی بگم نفهمی چی میگمآ

بردیا دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 05:04 ق.ظ http://elves0014.blogsky.com

هرشب حدودای ساعت یک ونیم میای نت،بخواااااب دختر،پیرمیکنی خودتوووو

دیگه چیکار میشه کرد الان ساعت 10اومدم خوبه؟!؟حالا خوبه خودت 5اومدیا عجبا

بردیا دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 02:22 ب.ظ http://elves0014.blogsky.com

مطمئنی میتونی ی چیزایی بگی که من نفهمم؟
دختر با من کل ننداااااااااز
من دیگه اومدم دانشگاه،اب از سرم گذشته،حالا به خوب و بد دانشگاهیی ک قبول شدم کار ندارم ولی دیگه تموم شده،ولی تو درگیرشی،ی ثانیه هم واست ی ثانیس،نه مث ما ک شیش ماه بریم کلاس ک ی امتحان پایان ترم بدیم ک بگذره ترما پشت سرهم

اووم باووشه

امین سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 06:44 ق.ظ

سلام
بجای منم بشین حسابی گز بخوری هااااا ، واسه خودت چای بریز با گز نوش جان کن
کار همیشگی من همینه خخخ
البته گز کرمونی در کار نیستااااا
اوم امتحان ندادی
ما نیز امتحان گرفت استاد از 1/5 نمره چند شدم به نظرت
1/25 صدم
جواب اخر رو ننوشتم اخه گفت برگه ها رو بیارید
منم دادم بهش سریع
گفت جواب اخر رو ننوشتی قانونا نمره نباید بهت بدم
ظالم

khar khooon

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد