goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند
goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند

امروز

دیشب بعد خوندن خلاصه ها م زورکی خوابیدم

صبح وقتی بیدار شدم فک کردم ساعت 6ونیمه ولی بعد دیدم 5ونیمه هرکاری کردم خوابم نبرد دیگه نشستم یکم امار خوندم و بعدم اماده شدم از دیشبش لباسام اتو ، وسایلمم اماده بود 

تو دلم حول بود ولی اونجورام استرس نداشتم همش ذکرمیگفتم و متوصل میشدم و توکل میکردم تو حوزه هی بچه ها میگفتن نگا درسخونی از چشماش میباره اصن محل ندادم و خندیدم دوس نداشتم اعصابما خوردکنم واسه حرفای بی ارزش

دیگه رفتم سر جلسه جای صدندلی خبلی خوب بود دور از سالن اصلی اصلا صدای بلندگو اذیتم نکرد کنکور خوب بود ولی من از بس استرس داشتم و سریع بودم تمام بدنم خیس شده بود سر عربی تخصصی و اجتماعی خیلی بد بود انقد سخت بود زبان عمومی ام لامصب داغوون ولی حیف حیف کاش بیشتر خونده بودم از کنکور اسون میترسم چون همه اونایی ک من میزنما میزنن هخخ ولی خب دیگه بیخیالش مهم اینه که خوب دادم بعد ازمونم دوستام دم در بودن کلی تیکه که چرا تا الان نشستی یکم بیشتر مینشسی بعدم یادم رفت شماره داوطلبی رو از رو میزم بکنم ولی خب قبلا یادداشتش کردم برگشتمم ک بگیرمش  ولی رفته بودن

راستی دخترخاله جونیمم یهو بعدازظهر روز قبل کنکور زنگیدگفت کجایی منم گفت پارک انقد بهم... داد و گفت تو الان باید کپ کنی رو کتابت اونجا چ غلطی میکنی دیگه هیچی دیگه گف وهست یه مداد خریدم و بهش با مامانم دعا خوندیم میخوام بیارم واست ینی تا گفت ذووووق مرگ شدم خیلی خوووف بود 

هووووف خدایا شکرت که تموم شد

حالا از هممهه مهمتر اینکه میییخوام حسابی خوش بگذرونم 

امیدوادم همتون خوب باشید و خوووش.

نظرات 5 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 07:19 ب.ظ

سلام

silam

Niloooofar پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 11:16 ب.ظ http://maloosak.69.mu

با وبلاگتون خیلی حال کردم بقول خودمونیا دمتون گرم
امیدوارم به سایت ما هم سری بزنین کلبه ی خراب ما رو مزین کنین
98561

ببخشید وبلاگتونو باز نمیکنه وبلاگدرمورد بیزینس هست دیگه؟؟؟؟؟

مریم دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 02:12 ق.ظ http://sooskesiah.blogsky.con

سلام عزیزم
خوبی؟!
وایییی خسته نباشی!!
خوش به حالت خلاص شدی!!!!
منم 22 مرداد کنکورمه!!!
ایشالا که نتیجه ی خوبی میگیری!
شرمنده سر نمیزدم...هرچند برای کنکور خیلی نمیخونم ولی دست و پای آدمو میبنده!
خسته نباشی گلم!

سلامت باشی
متوجه ام مریمی جون
ان شاء الله امید ب خدا

mamazi سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:53 ب.ظ

اوه اوه حساااااابی خسته نباشی جوابشم فک کنم فردا میاد انشالا نتیجه عالی گرفتی من انقد درگیرم که اصن سر نمیزنم شرمنده عزیز دلم

سلاامتت باشی دوست گللممم
اره نتایج اوومد
اشکال نداره وسط درگیریا یه سرکی بزنن

مریم یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:46 ب.ظ http://sooskesiah.blogsky.com

سلام عزیزم
خوبی؟!
جواب کنکور چطور بود؟!

سیلا
اوهوم اوهوم خوف بوود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد