goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند
goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند

قبوول شددمم

واااییی بلاخره جوابا اومد

دانشگاه فرهنگیان قبووول شدم

آموزش زبان و ادبیات فارسی

شیرااااازز

خودم خعلی خوشحالم ولی ننه ام میگه کاش اصف بودی

هخخخخ یه دونه دخترم دیگه دلش تنگه

واایی خداجونم عاشقتمممم

امیدوارم همه ی دوستای نازنینم 

از این خوشحالیا نصیبشون بشه

نظرات 4 + ارسال نظر
استامینوفن چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 02:21 ب.ظ http://codein.blogsky.com

تبریک میگم بهت..انشاالله همیشه موفق باشی

ممنون

امین چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 06:00 ب.ظ

سلام
تبریک میگم

سیلاام مللسیی

مریم شنبه 24 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 10:20 ب.ظ http://sooskesiah.blogaky.com

واییییی واییییی تبریک میگم عزیزم!
مبارکه!
خیلی خوشحال شدم...ایشالا همیشه خبرای خوب بشنوی!

قرربوونت مرریمی جوونمم

Mamazi دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1395 ساعت 08:55 ب.ظ

وااای تبریک ببخشید دیر گفتم چون دیر دیر میام وب

mrcccc
اشکال نداره من خودمم دیر به دیر میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد