elves0014

elves0014

elves0014
elves0014

elves0014

elves0014

بالینی وسواس

نمونه شرح حال کامل بیمار وسواسی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 2
فرمت فایل docx
حجم فایل 1582 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26
نمونه مصاحبه بالینی وسواس (دو نمونه گزارش کار)

فروشنده فایل

کد کاربری 27738
کاربر

نمونه مصاحبه بالینی وسواس فکری عملی

 

تعداد صفحات:   26 (دو نمونه مصاحبه)

نوع فایل:   WORD

+ فایل هدیه: نمونه مصاحبه اختلال شخصیت وسواسی (10 صفحه)

 

فهرست مطالب نمونه اول:

مصاحبه

معاینه وضعیت روانی (ظاهر، خلق، حافظه، توجه و تمرکز و ....)

ویژگی های تشخیص اختلال وسواسی جبری

تشخیص بالینی

فهرست مطالب نمونه دوم:

شرح حال (اطلاعات، شکایت عمده، مشکلات موجود و ....)

معاینه وضعیت روانی

تشخیص

مصاحبه

 

 

بخشی از متن نمونه اول:

معاینه وضعیت روانی:

ظاهر: مراجع ظاهری بسیار مرتب و منظمی داشت و شیک پوش بود و موهای شانه شده و با کت و شلوار مد روز و سن ظاهری اش با سن واقعی اش منطبق بود. و تماس چشمی داشت و گاهی به فکر فرو می رفت و تماس چشمی ضورت نمی گرفت .

خلق: بر اساس محتوای صحبت و شواهد رفتاری، خلق توام با اضطراب، غمگینی، ترس و احساس گناه متناسب با محتوای افکارش  از لحاظ شدت متوسط و پایدار بود.

حافظه: با توجه به ارزیابی های روتین مراجعه از نظر حافظه فوری، کوتاه مدت و بلند مدت مشکلی نداشت  .......................

مصاحبه:

*سلام

***سلام خوش آمدید. بفرمایید

*ممنونم

***خودتونو معرفی می کنید؟

*بله من کامران. ش هستم

***منم .................. هستم روانشناس بالینی

***شغلتون چیه آقای ش؟

* کارمند بیمارستان هستم

***تو کدوم قسمت؟

*قسمت خدمات

***کارا خوب پیش میره از کارتون راضی هستید؟

*بله بد نیست

***علت مراجعه تون چیه؟

*راستش بخاطر افکار وسواسی درمورد امور دینی و مذهبی  که دارم و  باعث میشن من به اعمال وسواسی مثلا قرآن زیاد ، نماز طولانی و مستحبی بخونم و  ذکرهای خاص بگم مراجعه کردم

***در مورد این افکار بیشتر توضیح می دید؟

*توضیح دادنش یکم سخته ................

 

 

بخشی از متن نمونه دوم:

شرح حال:

تاریخچه شخصی(Personal history) :

با زایمان طبیعی به دنیا آمده در دوران نوزادی دچار تشنج شده است. بچه بسیار لجبازی بودی و همیشه با خواهر بزرگترش دعوا داشته و او را می زد. او دوران ابتدایی و راهنمایی را با موفقیت سپری کرده بود و درس هایش نیز به نسبت خوب بود در اواخر دبیرستان با پسر همسایه اش دوست شده بود  و علی رغم مخالف های خانواده با او ازدواج کرد. بعد نامزدی خانم اسدی به دانشگاه رفت و دو سال بعد با هم ازدواج کردند. شوهرش بیکار بود و تصمیم گرفت به استخدام نیروی انتظامی در آید و این باعث شد که شوهر خانم اسدی چند سال دور از شهرش به خدمت بپردازد و همین عامل باعث جدایی خانم اسدی از شوهرش شد. خانم اسدی چند سالی با خانواده شوهرش زندگی کرد. تا اینکه شوهرش به شهرش برگشت و آنها با هم در خانه مشترکشان زندگی خود را آغاز نمودند. بعد از چند سال بچه دار شدند. خانم اسدی می گوید چند سال زندگی کنار خانواده شوهر و تنها بودن اثرات بدی روی او گذاشته بود بسیار تحریک پذیر شده بودم و با کوچکترین حرفی از کوره در می رم. وضع روحی ام روز به روز بدتر می شد و از اون طرف رابطه من با شوهرم نیز خیلی بد بود با کوچکترین حرفی با هم دعوا .............

مصاحبه

م:خانم اسدی چه عامل باعث شده اینجا بیایید؟

ب:احساس خیلی بدی دارم، همش دوست دارم گریه کنم و تنها باشم.

م:شوهرتون خبر دارن که اینجا اومدید؟

ب:نه چیری نمی دونه.چیزی نگفتم.

م:چرا؟

ب:چون می ترسیدم اگه بهش بگم بازم باهام دعوا کنه یا بگه مشکل از تو هستش و حق به جانب بشه.

م:دعوا.. شما با هم مشکلی دارید؟

ب:مشکل ... زیاد.من فقط به خاطر پسرم باهاش زندگی می کنم اگه پسرم نبود حتما ازش جدا می شدم.

م:می تونید در این مورد بیشتر صحبت کنید؟

ب:داستان زندگی من خیلی زیاده از کجا شروع کنم.

م:از هرجا که راحترید.

 

سوخت موشک کسب و کارت‌ را تغییر بده و بیشتر صعود کن .


سوخت موشک کسب و کارت‌ را تغییر بده و بیشتر صعود کن

سوخت موشک کسب و کارت‌ را تغییر بده و بیشتر صعود کن

کسب و کارتان را به یک موشک شبیه سازی کنید.
قرار است موشک شما سالهای سال در فضا حرکت کند و هر روز و هر لحظه بیشتر صعود کند.
پس نیاز به یک سوخت تمام نشدنی دارید.
آی نوتی (iNoti)  با ایده‌ها و خدمات یکتایی که در اختیارتان می‌گذارد؛ همیشه سوخت موشک شما را تامین و پیشرفت کسب و کار شما را تضمین خواهد کرد.
حتما برایتان جالب است که بدانید؛ ترکیبات این سوخت موشکی از چیست؟

سوخت موشکی (خدمات قابل ارائه) شرکت آی نوتی

شرکت دانش بنیان گسترش طراحان نقش الماس با برند تجاری آی نوتی (iNoti) کلی امکانات و ابزار در اختیارتان می‌گذارد تا بتوانید با استفاده از این ابزار هزینه تبلیغات خود را کاهش دهید و بیشتر کسب و کار خود را توسعه دهید و به سمت حوزه دیجیتالی سوق دهید.
عضویت در سامانه آی نوتی هیچ هزینه‌ای نداشته و کاملا رایگان است پس ضرری ندارد که وارد سامانه آی نوتی شوید و ابزار و امکانات آن را از نزدیک ببینید.

فروش کد USSD

حتما با کد USSD و امکانات آن آشنایی دارید. همان کدهای ستاره مربعی که بر روی گوشی های تلفن همراه شماره گیری می‌کنیم و مثلا برای سیم کارت ایرانسل شارژ خریداری می‌کنیم.
یکی از خدمات شرکت بزرگ آی نوتی، فروش کد USSD است.
حالا شما با هزینه خیلی پایین‌تر نسبت به دیگر اپراتورها، می‌توانید از بخش فروش کد USSD سایت iNoti ، صاحب یکی از همان کدهای USSD شوید.
آی نوتی قبل از فروش کد USSD ، امکان رزرو و تست کاملا رایگان کد مورد نظر شما را فراهم کرده است.
آی نوتی با فروش کد USSD امکانات بی نظیری مانند شبیه سازی فروشگاه آنلاین به همراه سبد خرید و پرداخت آنلاین، امکان ارسال لینک مسیریابی، امکان فروش شارژ سیم کارت‌های اعتباری، ثبت پیام‌های مشتریان و خیلی موارد دیگر ، در اختیارتان قرار می‌دهد.

پنل ارسال پیامک تبلیغاتی

حتما می‌دانید که در دنیای امروز گوشی‌ تلفن همراه افراد، قسمت مهمی از زندگی آنها است.
با ارسال پیامک تبلیغاتی می‌توانیم به قسمت مهم زندگی افراد، دسترسی داشته باشیم.
پس یکی دیگر از ترکیبات سوخت موشک شما، استفاده از پنل ارسال پیامک آی نوتی است. برای استفاده از این پنل فقط کافیست که شارژ پیامکی پنل آی نوتی را به میزان دلخواه شارژ کنید و به بانک شماره‌های خودتان یا بانک شماره‌های موجود در سامانه آی نوتی پیامک ارسال کنید.
برای ارسال پیامک تبلیغاتی می‌توانید از بانک شماره‌های آی نوتی که به تفکیک سن، جنسیت، استان، شهر، منطقه و کد پستی دسته بندی شده است؛ پیامک ارسال کنید.
ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از مرسوم ترین روش‌های تبلیغات محسوب می‌گردد. هزینه‌های شما را نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی مانند بیلبورد تبلیغاتی و ... کاهش می‌دهد اما تاثیر خوبی در جذب مشتری‌های جدید خواهد داشت.
البته نباید فراموش کنیم که به غیر از ارسال پیامک تبلیغاتی ، برای مشتری مداری، حواسمان به اطلاع رسانی‌های پیامکی به مشتریان قدیمی هم باشد.

ارائه کارت ویزیت الکترونیک

به غیر از فروش کد USSD و پنل ارسال پیامک تبلیغاتی، iNoti یک ابزار کاربردی دیگر به شما معرفی می‌کند و آن هم کارت ویزیت الکترونیک یا EBC است.
آی نوتی سعی کرده با این ایده خلاقانه سهم کوچکی در حفاظت از محیط زیست داشته باشد.
حتما میگید چه ابزار خوبی!
بله همینطوره.
اگر بدانید کارت ویزیت الکترونیک چه امکاناتی در اختیارتان می‌گذارد، حتما تعجب خواهید کرد.
با دریافت EBC یا همان کارت ویزیت الکترونیک از شرکت آی نوتی می‌توانید بروزترین اطلاعاتتان را در اختیار مخاطبانتان قرار دهید. علاوه بر آن لینک مسیریابی برای مخاطبین خود ارسال کنید.
کسب و کار شما بر روی نقشه آی نوتی (iMap) در کنار دیگر کسب و کارها نمایش داده می‌شود.
همچنین شما صاحب یک صفحه اختصاصی خواهید شد که بتوانید اطلاعات کسب و کار خود را به همراه تصویر و اطلاعات خدمات و محصولات خود در معرض نمایش عموم بگذارید.

ارائه رزومه ساز الکترونیک

یکی دیگر از ترکیبات سوخت موشکی آی نوتی، رزومه ساز الکترونیک است که همانند کارت ویزیت الکترونیک یک صفحه اختصاصی مانند یک سایت تک صفحه‌ای در اختیارتان قرار خواهد داد.
با این تفاوت که در صفحه اختصاصی کارت ویزیت الکترونیک شما اطلاعات کسب و کار خود را قرار می‌دهید و صفحه اختصاصی زمانی به شما اختصاص داده خواهد شد که کارت ویزیت الکترونیک را خریداری کنید.
اما در رزومه ساز الکترونیک، شما می‌توانید اطلاعات فردی خود مانند بیوگرافی، سوابق تحصیلی، سوابق کاری، مهارت‌ها، علایق و سوابق فعالیت‌های عام المنفعه و گالری تصاویر خود را وارد کنید.

سخن آخر:

آی نوتی یک همراه واقعی است.

امکانات و خدماتی بیشماری برای توسعه و پیشرفت کسب و کار شما در نظر گرفته است و هر روز به فکر ارائه خدمات جدید تر به کاربرانش خواهد بود. پس دیگر نگران سوخت موشک خود نباشید.

آپلود عکس
آپلود عکس
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۰۲ ، ۱۳:۰۵
امیر نامدار

 

رزومه ساز آنلاین را به جای وب سایت بفروش

رزومه ساز آنلاین را به جای وب سایت بفروش

داشتن یک رزومه آنلاین یعنی مزیت رقابتی بسیار مهمی در دنیای اینترنت محور فعلی. شبکه های اجتماعی ، سرویس های رزومه ساز آنلاین ، خدمات استخدامی بر بستر وب و هزاران کسب و کار دیگر سخت در تکاپو هستن برای ارائه سرویس هایی که کاربران خود را راضی نگه دارند. اما با مطرح کردن دو سوال بنیادی توضیح میدهیم که چرا رزومه ساز آنلاین inoti یا همان ICV چیزی فراتر از این حرف هاست.
پرسش اول : شما به عنوان یک بازاریاب که قرار است ICV بفروشد چه چیزی از مفهوم رزومه و رزومه ساز آنلاین میدانید؟
پرسش دوم : امکانات و کاربردهای رزومه ساز آنلاین ICV را چقدر می شناسید و آن را چگونه به مشتریان خود معرفی میکنید؟

رزومه چیست؟

رزومه به نوشته‌ای گفته می‌شود که پیشینهٔ تحصیلی، مهارتی و شغلی و برخی جزئیات زندگی یک شخص در آن درج می‌شود تا شرکت‌ها و کارفرماها بتوانند با مطالعهٔ ان در مورد استخدام یک شخص تصمیم بگیرند. رزومه معمولا شامل بخش هایی چون معرفی شخصی ، پیشینه تحصیلی ، بخش مهارت و بعضا بخش هایی متفرقه است که گویای اطلاعاتی کلی و جامعه در مورد شخص باشد.

از رزومه ساز آنلاین تا وب سایتی کار آمد

نوشتن رزومه چندان هم کار آسانی نیست . به عنوان مثال برای افراد تازه کار و یا حتی افراد بسیار با تجربه نوشتن رزومه کاری زمان بر است. برای افراد تازه کار به دلیل پایین تر بودن سطح مهارت ها یا تجربیات و سوابق شغلی دغدغه خالی ماندن رزومه وجود دارد و برای افراد با تجربه نیز چالش طولانی شدن و کسل کننده بودن رزومه.
رزومه ساز های آنلاین با پدید آوردن ساختاری مشخص برای رزومه ها عرف جدیدی در دنیای رزومه نویسی ایجاد کردند که باعث یکسان سازی و یک دست شدن اکثر زومه های کاری شده است. این ساختارمندی کار را برای کارفرمایان آسان تر کرده است اما هنوز افرادی هستند که در معرفی خود به یک رزومه سازآنلاین بسنده نکرده و تمایل دارند پا را کمی فراتر گذاشته و برای خود یک وب سایت شخصی داشته باشند.
رزومه ساز آنلاین inoti که به ICV مشهور است در کنار فراهم آوردن بستری برای معرفی فردی و شغلی همانند ساختار یک رزومه استاندارد ، دارای امکانات متفاوت دیگری نیز می باشد. این امکانات تا حد زیادی نیازهای اشخاصی را که تمایل به داشتن یک وبسایت شخصی را دارند نیز براورده میکند.

پتانسیل رقابتی بازار برای رزومه ساز آنلاین ICV

داشتن یک وب سایت با امکانات فعلیicv مستلزم هزینه و زمانی بسیار بیشتر از icv است. اقدام برای برنامه نویسی یک وب سایت شخصی معمولا با محدودیت ها و دردسرهایی همچون تهیه سرور مناسب ، پیدا کردن برنامه نویس خوش قول و به توافق رسیدن سر طرح ظاهری وب سایت که موجه و مطلوب باشد همراه است.
رزومه ساز آنلاین icv این فرایند را برای شما با طراحی مناسب و استاندارد ، سروری قدرتمند و پایدار و امکان ارائه سرویس تنها با چند کلیک فراهم ساخته است.

چگونه رزومه ساز آنلاین را به جای وب سایت بفروشم؟!

در سالهای اخیر وب سایت ها تنوع و گوناگونی بیشتری یافته اند. اگر وب سایت ها را نسبت به خدمات و محتوایی که ارائه میدهند دسته بندی کنیم ، سه دسته پر کاربرد آنها عبارتند از :
  • وب سایت های شخصی
  • وب سایت های فروشگاهی
  • وب سایت های شرکتی
icv با برطرف کردن اکثر نیازهای یک وب سایت شخصی انتخاب بسیار مناسبی برای طرفداران این دسته میباشد. از طرفی بسیاری از شرکت ها و بطور کلی اشخاص حقوقی به دلیل پیچیده بودن پنل های مدیریتی وب سایت های ژانر شرکتی ، سایت های تک صفحه ای شبیه به وب سایت های شخصی را سفارش میدهند که تأمین محتوای داخل وب سایت نیز برایشان آسان تر باشد.
بنابراین بازاریاب باید با درک بهتر کاربردهای icv و همچنین ساختار خاص آن که قابلیت استفاده ای عمومی و همه منظوره را به این محصول می بخشد ، حداکثر تلاش خود را برای معرفی کاربردی و مرتبط این محصول با نیاز مخاطب خود به خرج دهد.

نقش و اهمیت سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو

اگر از یک برنامه نویس یا یک بازاریاب در حوزه فروش خدمات وب سوال کنید حتما میگوید که یکی از نیازهای مهم مشتریان قابلیت بهینه سازی وب سایت ها برای موتورهای جستجو همچون گوگل ، یاهو ، بینگ و ... میباشد که از این میان گوگل همواره اهمیت ویژه ای داشته است.
از آنجایی که سئو کردن یک وبسایت خود مستلزم داشتن دانش فنی لازم و کافی درباره فن seo و همچنین برنامه نویسی تحت وب است ، تیم فنی inoti کار را برای مخاطبان ساده سازی کرده است.
وب سایت های مبتنی بر icv دارای بهینه سازی های لازم به جهت رشد و پیشرفت مناسب در نتایج جستجوی گوگل است . تنها نکته حائز اهمیت انجام تنظیمات مناسب برای این منظور است.
ما در مقاله ای به بیانی ساده انجام نحوه صحیح این تنظیمات را برای شما گرد آوری نمودیم که نظر شما را به خواندن آن جلب می نماییم (بر روی لینک زیر کلیک کنید) :
در رزومه ساز آنلاین خود سوخت جت بریز

در آی نوتی همیشه خبری در راه است

ما همواره در تلاشیم تا بهترین خدمات را برای شما آماده کنیم. Inoti همواره برنامه ای منسجم و پیگیرانه برای بهینه سازی محصولات و خدمات خود دارد. Icv نیز از این قاعده مستثنی نیست و تلاش و تمرکز ما بر بهینه سازی هرچه بهتر این محصول است لذا نظرات و پیشنهادات ، مخصوصا تجربه کاربری شما بهترین نقشه راه برای تیم فنی inoti در مسیر ارائه بهتر خدمات است.
آپلود عکس
آپلود عکس
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۰۲ ، ۱۲:۵۰
امیر نامدار
کتاب فارکس معاملات و سیستم های معاملاتی

این کتاب اهمیت زمان، انواع معاملات روزانه، سیستم های معاملاتی، تخصیص سرمایه، نسبت سود به ریسک و موضوعاتی از این قبیل را بحث می کند مطالعه این کتاب به علاقه مندان به فارکس، بازار ارز و مخصوصا به دانشجویان پیشنهاد می شود

دانلود کتاب فارکس معاملات و سیستم های معاملاتی

فارکس
بازار فارکس
معاملات 
درآمد دلاری
بازار بورس 
سیستم معاملاتی 
فارکس و درآمد
دسته بندی بورس و کالا
فرمت فایل pdf
حجم فایل 6184 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 120

هدف اصلی این کتاب ارائه برنامه های معاملاتی و معرفی سیستم های معاملاتی در دنیای فارکس است که پیوسته فارکسرها را به سوی هدف حرکت می دهند. این کتاب برای گرفتن تصمیمات معاملاتی خوب، اثربخش و کارآمد کمک می کند. با این حال، خوب بودن برنامه به میزان بهره مندی فارکسرها از برنامه معاملاتی بستگی دارد. معاملات فارکس به نتیجه مطلوب نمی رسند، اگر دانسته ها عملا به کار نرود.

دانلود کتاب فارکس معاملات و سیستم های معاملاتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۰۲ ، ۱۲:۴۲
امیر نامدار
آپلود عکس
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۰۲ ، ۱۳:۰۸
امیر نامدار
Application of iNoti and Inma services for the municipality
کاربرد خدمات آی نوتی و اینما برای شهرداری
کاربرد خدمات برای مشاغل

کاربرد خدمات آی نوتی و اینما برای شهرداری

سریع ترین روش معرفی مراکز تخلیه امن اضطراری به شهروندان توسط کد USSD سازمان شهرداری

اخیرا شاهد زلزله‌‌ها و پس لرزه‌های بسیاری در شهر تهران بوده‌ایم.
پس از وقوع زلزله تمامی افراد هراس پس لرزه شدید تر را خواهند داشت. به همین دلیل آنها ترجیح می‌دهند از منازل خود خارج شوند و ساعت‌ها در خودروی شخصی خود بمانند و یا در خیابان ها با ماشین دور بزنند.
اما آیا این کار سلامتی آنها را تضمین می‌کند؟

‌به همین منظور شهرداری استان تهران مراکز ایمنی را در تمامی منطقه‌های تهران پیش بینی کرده است که شهروندان بتوانند در زمان وقوع زلزله تا زمان 72 ساعت در آن مناطق مستقر شوند.

‌‌شهرداری می‌تواند با استفاده از کد USSD تمامی مراکز امن هر منطقه و محله را به شهروندان معرفی کند.

‌شیوه‌ی اجرای این ایده به این صورت است که :
  1. ‌شهرداری بر روی منوی کد USSD یک منوی معمولی برای دریافت شماره‌ی منطقه‌ی محل سکونت تعریف کند.
  2. در مرحله‌ی بعدی باید برای این منو، زیر منوهای پنهانی برای هر منطقه تعریف نماید.
  3. در زیر منوی هر منطقه، منوهایی برای محله‌های آن منطقه وارد کند و در متن پاسخ این منو، از مخاطب نام محله را درخواست کند.
  4. ‌در زیر منوی هر محله، برای معرفی هر یک از مراکز ایمن، یک منو درست کنید که در بخش پاسخ می‌بایست آدرس پستی آن مرکز را به همراه مشخصات تماس آن وارد نمایید که کاربر بتواند به سرعت مرکز ایمن نزدیک خود را پیدا کند و در شرایط اضطراری به آن منطقه مراجعه کند.
نکته‌ی جالب اینجاست که آی نوتی می‌تواند وب سرویسی را در اختیار شهرداری قرار دهد تا لینک مسیریابی به هر یک از مراکز تخلیه‌ی امنی که کاربر انتخاب کرده است، برای مخاطب در یک پیامک ارسال گردد تا مخاطب با استفاده از اپلیکیشن Waze یا گوگل مپ، خودش را به مقصد مورد نظر برساند.

پیاده سازی سامانه جستجوی متوفی بر روی کدهای USSD

یکی از خدماتی که شهرداری تهران بر روی سایت خود ارائه می‌دهد، جستجوی متوفی می‌باشد.
‌این سامانه به بازماندگان متوفی کمک می‌کند تا بتوانند به راحتی با وارد کردن نام و نام خانوادگی متوفی ، شماره قطعه و ردیف جایی که متوفی، دفن شده است را پیدا کنند.‌
این سامانه برای نمایش نتیجه‌ی دقیق تر علاوه بر نام و نام خانوادگی متوفی، بازه‌ی زمانی فوت را به صورت اختیاری از کاربر دریافت می‌کند.
‌شهرداری می‌تواند برای دسترسی راحت تر مخاطبان به این بخش سایت این سامانه را به دو روش بر روی کدهای USSD پیاده سازی کند.

‌روش اول:
شهرداری بدون استفاده از وب سرویس، یک منو از نوع معمولی بر روی کد USSD ایجاد نماید. در این حالت در متن پاسخ کد USSD، جمله‌ی کوتاهی با مضمون اینکه تا دقایق دیگر لینک سامانه‌ی جستجو برایتان ارسال خواهد شد؛ را وارد نماید و در بخش فعال سازی ارسال پیامک، لینک سامانه‌ی جستجو متوفی را وارد کنید.
با این کار به محض اینکه مخاطب منوی کد USSD را شماره‌گیری کند، لینک سامانه‌ی جستجوی متوفی در قالب پیامک برایش ارسال خواهد شد.

‌روش دوم:
شهرداری می‌تواند از طریق وب سرویس، سامانه‌ی جستجوی متوفی را بر اساس کد ملی و یا تاریخ تولد و فوت (تواما) بر روی کدهای USSD پیاده سازی کند.
در این حالت کافیست که مخاطب با شماره گیری کد USSD و وارد کردن کد ملی متوفی، اطلاعات محل دفن متوفی را بدست آورد.

نمایش عوارض سالیانه، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای خودرو


 
همانطور که می‌دانید تمامی مالکین خودروها می‌بایست هر ساله عوارضی را تحت عنوان عوارض خودرو پرداخت نمایند.
‌همچنین در شهرهای بزرگی مانند تهران، اصفهان و ... طرح های ترافیک، طرح زوج و فرد و طرح‌های ترافیکی در روزهای آلودگی هوا، اجرا می‌گردد. چنانچه خودرویی در این روزها در محدوده‌ی تعیین شده تردد داشته باشند، شامل عوارض خواهد شد.
‌یکی دیگر از طرح‌هایی که برای خودروها در شهرها به خصوص تهران اجرا شده است، طرح پارک حاشیه‌ای است. لذا مالکین خودرو جهت استفاده از آن نواحی برای پارک خودرو می‌بایست هزینه‌ی جداگانه ای را پرداخت نمایند.
آپلود عکس
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۰۲ ، ۱۱:۰۰
امیر نامدار

لامپ جادویی Stick N  Click
محصولی با کارایی بالا جهت روشن کردن محیط
بدون نیاز به برق
نور بالا که توسط 3 چراغ ال ای دی تامین میشود
مناسب جهت روشنایی نقاطی که نور منزل قادر به روشن کردنشان نیست
روشن و خاموش شدن با لمس دست
کارکرد با سه عدد باطری قلمی
سبک و قابل حمل
بهمراه چسب مخصوص جهت اتصال به هر سطحی




قیمت این محصول 60000 تومان

 


[ ]

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ تیر ۰۲ ، ۱۱:۰۵
امیر نامدار
آپلود عکس

 

آپلود عکس

 

 

مدیریت منو های تلگرامManage Telegram menus

Manage Telegram menus
مدیریت منو های تلگرام
آموزش های‌ آی نوتی

مدیریت منو های تلگرام

فهرست مطالب

مقدمه

کارت ویزیت الکترونیکی یکی از خدمات ارزشمند مجموعه آی نوتی بوده که کمک بزرگی به حفظ محیط زیست و کسب و کارها خواهد کرد.

برای استفاده از امکانات کارت ویزیت الکترونیک نیاز است که یکی از کدهای EBC را با توجه به نیاز خود از داخل سامانه‌ی آی نوتی خریداری کنید و از امکانات بیشمار آن بهره مند گردید.

پس از خرید کدهای EBC نیاز است؛ به صفحه مدیریت کدهای EBC مراجعه کنید و تنظیمات لازم جهت استفاده از کارت ویزیت الکترونیکی و صفحه اختصاصی آن را انجام دهید.

یکی از امکانات کارت ویزیت EBC ربات تلگرامی "مرجع کسب و کارهای ایران" است. با ورود به این بخش می توانید یک منو ساخته تا هر فردی کد EBC شما را در این ربات ارسال کند، منوی شیشه‌ای ساخته شده به آن فرد نمایش داده شود.

ساخت منوی شیشه ای کارت ویزیت EBC


برای مثال قصد داریم چند منوی شیشه ای برای یک شیرینی پزی ایجاد کنیم ابتدا وارد سامانه آی نوتی شده، از منوی اصلی به منوی "خدمات" و سپس به زیر منوی "کارت ویزیت EBC " مراجعه کرده و سپس گزینه‌ی "مدیریت کدEBC " را انتخاب نمایید.

در صفحه "مدیریت کد EBC " دکمه "دستورات تلگرام" کد مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در صفحه باز شده شما می توانید منوی شیشه مورد نظر خود را ایجاد، حذف یا ویرایش کنید. کافیست در کادر "عنوان منوی شیشه ای" نام شیرینی را بنویسید.

جهت آپلود عکس دکمه "انتخاب فایل" انتخاب نمایید و عکس شیرینی مورد نظر خود را آپلود نمایید. توجه داشته باشید حد اکثر حجم این فایل می بایست 4 مگابایت و با فرمت های  (.jpg - .gif - .mp4 - .mp3 - .png)باشد.

در کادر بعد "متن تلگرام" می توانید توضیح کوتاهی از کیک یا شیرینی را بنویسید  و در نهایت دکمه ذخیره منو را انتخاب کنید. این توضیح بعد از ارسال شدن فایل به مخاطب نمایش داده می شود.

همچنین می توانید در انتهای صفحه، لیست شیرینی ها را مشاهده، ویرایش و یا حذف کنید.

عملکرد ربات تلگرامی


پس از ساخت منوی شیشه ای کاربران شما می توانند کد کارت ویزیت EBC شمارا در ربات تلگرامی ارسال کنند تا متن کارت ویزیت به همراه منوی های ثبت شده برای آنها ارسال شود.
کاربرن با انتخاب هر یک از منوها، فایل مربوط به آن را داخل ربات تلگرامی دریافت خواهند کرد.
آپلود عکس
آپلود عکس
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۰۲ ، ۱۳:۰۲
امیر نامدار

تنظیمات پیامک های پرداخت موفق

 تنظیمات پیامک های پرداخت موفق

 تنظیمات پیامک های پرداخت موفق

فهرست مطالب

 

مقدمه

همانطور که میدانید آی نوتی امکان پرداخت از طریق کد USSD را برای کاربران خود فراهم کرده است. لازم به ذکر است که منو پرداخت بسیار پر کاربرد بوده و جزو اصلی ترین منو های کد USSD می باشد.
اگر پیش از این از طریق کد USSD عملیت پرداخت را انجام داده باشید مشاهده می کنید که پس از پرداخت موفق پیامکی به صورت خودکار برای خط شما ارسال خواهد شد که مشخصات تراکنش در آین ذکر شده است.
به تازگی آی نوتی امکانی را در قسمت مدیریت کد USSD قرار داده است که با استفاده از آن می توانید متن دلخواه خود را پس از پرداخت موفق برای کاربر ارسال کنید. برای این که شما متن مورد نظر خود را در پنل ذخیره میکنید سپس بعد از پرداخت موفق کاربر به صورت خود کار از طریق پیامک متن را دریافت خواهد کرد.

نکته: توجه داشته باشید در صورتیکه متن پیامک مورد نظر خود را در این فرم ثبت نمایید، هزینه ارسال هر پیامک پس از پرداخت موفق کاربر بر روی کد دستوری شما، از پنل کاربری شما کسر خواهد شد.
حداقل شارژ مورد نیاز برای استفاده از این سرویس 50 هزار ریال است و اگر موجودی پنل کاربری شما از این میزان کمتر شود سیستم بطور اتوماتیک پیامک پیش فرض را برای کاربران شما ارسال میکند .

با سه اولویت متن پیامکهای پرداخت را تغییر دهید

  1. اولویت اول: تنظیم پیامک بر روی یک منو خاص ، در این شیوه هر پرداخت موفق بر روی منو مورد نظر با متن تنظیم شده اختصاصی آن منو ارسال میشود .

  2. اولویت دوم: تنظیم پیامک بر اساس نوع پرداخت ، در این شیوه هر پرداخت موفق از شیوه انتخاب شده از متن تنظیم شده آن شیوه استفاده میکند ، مثلا کلیه پیامکهای منوهای فرم سریع یا کلیه پیامکهای منوهای پرداخت وجه مستقیم .

  3. اولویت سوم: تنظیم پیامک عمومی برای همه پرداختها ، در این شیوه هر پرداختی که پیامکی برای آن در سطوح اول و دوم تنظیم نشده باشد از این تنظیم استفاده خواهد کرد .

    در نظر داشته باشید به انتهای تمامی متون پیامکی شما رسید زیر به صورت پیش فرض اضافه میشود و هزینه آن بر روی پارت پیامکی شما محاسبه میگردد ( در متن زیر کد تراکنش و مبلغ متغیر میباشد ) :
    کدتراکنش:1234567
    مبلغ:999,999,999ریال
      https://inoti.com

نحوه تنظیم متن پیامک پردات موفق

برای تنظیم این فرم کافیست وارد پنل کاربری شده از داشبرد سمت راست منو خدمات سپس به ترتیب زیرمنو‌های خدمات USSD >> مدیریت کد USSD را انتخاب کنید.


در پایین صفحه مدیریت کد USSD دکمه قرمز رنگ "تنظیمات پیامک های پرداخت" را انتخاب کنید.


در صفحه باز شده جهت تنظیم پیامک برای هر منو که اولویت اول می باشد کافیست دکمه " افزودن " منو مورد نظر خود را دراین کادر انتخاب کنید.

در این مرحله متن دلخواه خود را بنویسید و در آخر روی دکمه "ثبت و ذخیره" کلیک کنید.

در کادر پاینن صفحه " تنظیم پیامک برای هر نوع پرداخت " که اولویت دوم می باشد قرار دارد. می توانید متن دلخواه خود را به صورت مجزا برای منو های  پیامک پرداخت وجه مستقیم،  پیامک پرداخت منوها، پیامک پرداخت سبد خرید،پیامک پرداخت وب سرویس،  پیامک پرداخت رزرو و نوبت دهی و پیامک پرداخت فرم های سریع در کادر متن پیامک بنویسید و در آخر دکمه  "ذخیره تغییرات" را انتخاب کنید. در این صورت پس از پرداخت موفق در هر منو متن تعیین شده برای کاربر پیامک می شود.

تنظیم پیامک عمومی برای تمام انواع پرداخت ها ماننده مراحل قبل می باشد کافیست متن مورد نظر خود را در کادر بنویسد و دکمه " ذخیره تغییرات " را انتخاب کنید تا هر پرداختی که پیامکی برای آن در سطوح اول و دوم تنظیم نشده باشد از این تنظیم استفاد کند.

 

آپلود عکس
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۰۲ ، ۱۱:۴۶
امیر نامدار
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۰۲ ، ۱۸:۰۷
امیر نامدار

ساخت و اجرای کدهای دستوری ussd

آپلود عکس


آپلود عکسآپلود عکس

علی



آپلود عکس

         تعریف کوتاه از تکنولوژی USSD کد ussd چیست؟

بازدید :    ۱۳ خرداد ۱۴۰۱    ۰۴:۱۳:۳۲    حسنی

به کد های دستوریی که بین ستاره و مربع قرار میگیرند مانند #88*6655*

.

عبارت کد های ussd برگرفته از Unstructured Supplementary Service Data است که به معنای ارسال پیام از طریق کد های دستوری ستاره مربعی میباشد که یک روش ارسال پیام در شبکه GSM میباشد. این روش بر مبنای تعامل با سرور اپروتور استوار میباشد.

در این روش داده هایی که از سمت موبایل ارسال میشود به سرور بدون هیچ ذخیره سازیی پاسخ داده میشوند. که به این روش اصطلاحا session-based می گویند. به این معنی که بلا فاصله پس از دریافت یک درخواست کد های ussd از موبایل مخاطب یک ناحیه کاری توسط سرور برای درخواست رسیده ایجاد میگردد. و نرم افزارشروع بع برقراری ارتباط با موبایل مخاطب میکند این روش بر مبنای منو بندی menu based میباشد.


آپلود عکس

 


 

خرید کد ussd اختصاصی

 

مهم نیست شما چه کسب و کار یا شرکت و یا ارگان دولتی یا خصوصی هستید.

شما در ادامه مطالب متوجه کاربرد این کد ها در تمام کسب و کار ها ارگان ها و شرکت ها خواهید شد.

ارگان های بزرگی چون شهر داری ها ادارات برق ، علوم پزشکی ها ، بیمارستان ها ، برنامه نویسان ، آموزشگاه ها ، و کلی شرکت و ارگان و کسب و کار دیگر که از خدمات ما استفاده میکنند و آن هم بخاطر خدماتی بودن کد های ussd ما و قیمت فوق العاده مناسب آن میباشد.

آینوتی توانسته با فروش زیر کد برای اولین بار در ایران و به صورت انحصاری ثبت سامانه ایران کد و با نرم افزار تحت وب خود هزینه های چندین میلیاردی خرید کد ها را حذف کند و تمام کسب و کار ها بتوانند از این خدمات فوق العاده استفاده کنند

پس از ثبت نام و ارسال مدارک یک ناحیه کاربری یا همان نرم افزار تحت وب به شما داده میشو تا بدون نیاز به برنامه نویسی و.. کد خود را مدیریت کنید و به صورت نامحدود منو و زیر منو بسازید صفر تا صد مدیریت کد داخل این پنل یا همان نرم افزار تحت وب در اختیار شما میباشد.

آی نوتی توانسته این امکان را فراهم کند که به تمام مشتریان خود کد ussd تست یک ساعته رایگان ارائه دهد و درصورت رضایت مندی خرید خود را ثبت نمایند.

صفر تا صد مدیریت کد و ساخت منو و زیر منو به شما آموزش داده میشود و پشتیبانی رایگان خواهید شد و درصورتی که مایل باشید منو های شما برای اولین بار توسط کارشناسان ما ساخته شده و تحویل داده میشود و نگرانی مشتریان از بابت مدیریت کد و ساخت منو ها را بر طرف میکند.

اما سه ویژگی فوق العاده مهم و بزرگ که باعث شده این سیستم نسبت به سیتم های دیگر مثل تلفن گویا و یا اپلیکیشن ها و وبسایت ها بیشتر مورد استقبال ما ایرانی ها قرار بگیرد.

آپلود عکس
 


 
 
 
 
آپلود عکس برچسب ها: تعریف کوتاه از تکنولوژی کدهای USSD., حسین مظلومی ۰ ۰ ۰ نظر درباره من دوشنبه ۰۴ بهمن ۰۰ نویسندگان حسین مظلومی (۲) آرشیو بهمن ۱۴۰۰ (۲) برچسب ها کدهای دستوری USSD چیست؟ تعریف کوتاه از تکنولوژی کدهای USSD. تازه ترین مطالب کدهای دستوری USSD چیست؟ .کدهای دستوری USSD چیست؟ . تعریف کوتاه از تکنولوژی کدهای USSD.تعریف کوتاه از تکنولوژی کدهای USSD. پیوندها میهن استور سیمکاجم فایل سیمکافارس فایل فایلستون فایل گستر ایران فروشگاه اینترنتی سیمکا دلتا (داتیس لینا تدارک الکترونیک) گوپاس,گسترش و پردازش اینترنتی فروشگاه تجهیزات الکترونیک دیجی خان خلاصه آمار مجموع نمایش‌ ۸۷ مجموع بازدید ۸۷ بازدید امروز ۸۷ بازدید دیروز ۰ مجموع مطالب ۲ مجموع نظرات ۰ افراد آنلاین ۱
 

فیلم وبینار چگونه از طریق تخصص و مهارت مهاجرت کنیم؟

فیلم وبینار چگونه از طریق تخصص و مهارت مهاجرت کنیم؟

در این وبینار به شما یاد میدهیم چطور از طریق تخصص و مهارت خود، مهاجرت کنید.


مشخصات فایل
تعداد صفحات150
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیzip
دسته بندیدوره های آموزشی

توضیحات کامل

تا حالا به این سوال ها فکر کردید؟

  • اینکه چطور در یک حوزه ای متخصص شویم؟
  • چگونه مهارت های ممکن را کسب کنیم؟
  • اصلا برای متخصص شدن چند ساعت باید کارکرد؟
  • حالا که متخصص شدم چطور به دنبال مهاجرت باشم؟
  • آیا مهاجرت کار درستی است؟
  • پیش از مهاجرت به چه چیزاهایی باید فکر کرد؟
  • ویزای کار چیست؟
  • چطور باید ویزای کار گرفت؟
  • آیا ویزای کار کشورهای مختلف، متفاوت است؟ اگه آره با رسم شکل می خوام:)
  • مقصد کجاست و چگونه کشور مناسب را انتخاب کنیم؟
  • بهترین کشورها برای برنامه نویس ها و طراحان سایت، کدام کشورها هستند؟
  • گام اول اقدام برای مهاجرت چیه؟
  • با این شرایط بازم ارزش دارد مهاجرت کنیم؟
  • شرایط اخذ اقامت در کشور مقصد به چه شکل است؟
  • آیا میشه به موسسات مشاوره مهاجرت اعتماد کرد؟
  • و ده‌ها سوال دیگه در مورد مهاجرت از طریق تخصص و مهارت

در این وبینار تمام مسائل مربوط به مهاجرت از طریق تخصص و کار را مورد بررسی قرار میدهیم و دیدی عالی نسبت به این موضوع پیدا می کنید. بعد از گذارندن این وبینار، متوجه می شوید مهاجرت برای چه تخصص هایی مناسب است و برای چه تخصص هایی نه.

[dw-note color="red"]در این وبینار به شما یاد میدهم چطوری کار پیدا کنید، باید چه مدارکی داشته باشید نحوه تبدیل مدارک را با جزئیات کامل و دقیق آموزش میدهیم. یکی از مشکلات اصلی کسانی که میخواهند مهاجرت کنند بی اطلاعی از مصاحبه کاری است، به صورت دقیق و با مستندات و منابع دقیق به شما می گویم چطوری جلسات مصاحبه را سپری کنید.[/dw-note]

به شما یاد خواهیم داد چطوری یک راه درست و قانونی برای مهاجرت پیدا کنید و با کمترین زمان ممکن این کار را انجام دهید.

شرط ورود به بازار کار در هر موقعیت اجتماعی داشتن تخصص و مهارت در اون زمینه است. این تخصص و مهارت می تواند برای یک مکانیک و جوشکار باشد یا برای یک بنا، یا برای یک مهندس و یک پزشک. فرقی ندارد ما کجا هستیم اینکه کی هستیم اهمیت خودش را نشان می دهد. گاهی یک فلافل فروش در تهیه خمیر چنان ترکیبی از ادویه جات را اضافه می کند که با تمام فلافل فروش های شهر متفاوت می شود. می بینید همین فلافل فروش با همین یک مهارت به ظاهر ساده شهره شهر می شود. داشتن مهارت و تخصص، متفاوت بودن ما را سریع به رخ می کشد. شما همه اینها را با مثال های بهتر و عینی تر هم در زندگی روزمره تان می بینید.

 

همانطور که بارها در سایت و کانال سورس ایران گفتیم داشتن تخصص و مهارت زمینه ساز شغل در آینده است. به همین جهت پکیج های فوق العاده ای در جهت متخصص شدن در حوزه برنامه نویسی ارائه کرده ایم. ما براین باوریم کسی که در قرن 21 تخصص و مهارت ندارد باید ورزش دوندگی را خوب یاد بگیرد تا همیشه دنبال پول بدود. نیروهای کاربلد و متخصص همیشه و فارغ از هر شرایطی، در هر جایی مورد نیاز هستند. نیرویی که ورودش به رشد و بالندگی یک سازمان و شرکت کمک می کند ارزش ویژه ای دارد.

امروزه به دلایل مختلفی افراد زیادی تصمیم به مهاجرت می گیرند. این دلایل شامل ناامنی مختلف (شامل بیماری، مشکلات اقتصادی، قحطی، وجود جنگ و عوامل دیگری) می باشد.، دلیل دیگر مهاجرت می تواند شرایط و عوامل مساعد جذب کننده مقصد مهاجرت باشد مانند آموزش بهتر، درآمد بیشتر، مسکن بهتر، آزادی های سیاسی بیشتر، امکانات بهداشتی و… است که به خاطر آن تصمیم به چنین عملی می گیرند. یکی از کشورهایی که مردمانش به فکر مهاجرت هستند، ایران است.

 

یکی از روش های پرکاربردی که اکثر متقاضیان شاغل برای مهاجرت از آن استفاده می کنند، مهاجرت از طریق تخصص و مهارت است. بدین معنی که بسیاری از افرادی که در زمینه های خاص پزشکی، فیزیک، ساختمان، ترجمه، ورزش، آشپزی، برقکاری، تاسیسات، برنامه نویسی و …. تخصص دارند می توانند از طریق ویزای کار و تخصص، برای مهاجرت اقدام کرده و خیلی سریع ویزای کاری و تخصصی خود را دریافت کنند.

 

همه ما در برهه ای از زندگی هوس مهاجرت و رفتن به فکرم خطور کرده است. همین شمایی که در حال همین توضیحات هستی مطمئنا روزی میل به پرواز در وجودت شکل گرفته و چند روزی را خودت مشغول کسب اطلاعات مختلف کرده ای. موسسات مختلف، اطلاعات متفاوت و یک سردرگمی عجیب. بعد سراغ افراد مختلفی رفتی که ممکن است قبلا مهاجرت کردند و برگشتند و یا کسایی که آشنایی در آن ور آبها دارند. روایت های مختلف و توضیحات متفاوت از افراد یک چیز عادیست. هرکسی مسیری را طی کرده و همان را بازگو می کند. آن چیزی که نصیب من پرسشجوگر می شود فقط ابهام بیشتر از گزینه های متعدد است.

مهاجرت از طریق تخصص و مهارت

ما در وبینار چگونه از طریق تخصص مهاجرت کنیم؟ شما را از ابهام و سردرگمی در می آوریم. سعی می کنیم مسیر درست و دقیق را به شما نشان دهیم. این وبینار بر اساس تحقیقات مختلف و صحبت با افرادی که از طریق تخصص و ویزای کار، مهاجرت کرده اند برگزار می شود. یعنی هر چیزی که اینجا گفته می شود بر اساس واقعیت و به دور از هر گونه تعصب است. 

 

کیفیت وبینار را از کجا متوجه شویم؟

علاوه بر اینکه در بخش زیر نظرات صوتی تعداد زیادی از شرکت کننده ها رو گذاشتیم، با دیدن امتیاز این وبینار متوجه می شوید کسانی که در این وبینار شرکت کرده اند چه مقدار راضی بوده اند. (این وبینار در سایت ایسمینار برگزار شده و امتیاز دهی در سایت مربوطه انجام شده است.)

[dw-note color="green"]در این وبینار بیش از 300 نفر حضور داشته اند که 37 نفر در نظر سنجی وبینار شرکت کرده اند.
این وبینار امتیاز 4.9 از 5 گرفته که در نوع خودش فوق العاده و عالی است. :)
اگر بخواهیم امتیاز وبینار از 100 حساب کنیم، این وبینار امتیاز فوق العاده 99 را کسب کرده است.[/dw-note]

امتیاز شرکت کننده ها به وبینار مهاجرت از طریق تخصص

 

[dw-note color="green"]بعد از خرید فیلم وبینار، علاوه بر دریافت فیلم وبینار، اسلایدها و صوت وبینار؛ چند منابع فوق العاده برای یادگیری زبان انگلیسی و دیگر زبان‌ها به صورت رایگان و هدیه در اختیار شما قرار میگیرد. تا اگر نیاز داشتید خیلی سریع یادگیری زبان را شروع کنید. [/dw-note]

نظرات صوتی شرکت کننده های وبینار مهاجرت از طریق تخصص

پیشنهاد میکنم از بخش پایین،
نظر تعدادی از افراد شرکت کننده را بشنوید تا از کیفیت این وبینار اطمینان حاصل شود

 

برای اینکه اطمینان بیشتری نسبت به وبینار پیدا کنید پیشنهاد میکنم تعدادی از نظرات صوتی شرکت کننده های وبینار که در بخش زیر قرار دادیم را گوش دهید.

خانوم نرگس مظفری

آقای محمد علیپور

آقای مرتضی علی از افغانستان

آقای علیرضا

آقای امیر

خانوم سپیده لشگری

آقای محمد علی نجفی

آقای محمد حسن هاشمی

خانوم زهرا زارع

آقای سعید

آقای علی انصاری نژاد

آقای محمود نوری

آقای ایمان رستمی

آقای پویا مشایخ

آقای امید رستمی

آقای مصطفی

آقای مهدی

آقای حسین

آقای علی حیدری

آقای مجتبی متقی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود