goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند
goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند

سخته

چ آزمون


دشواریست قلبت را به سمت چپ میگذارند


و


میگویند برو به راست




خونه تکانی دل

یادمه توی دوره ی ابتدایی که بودم معلم میگفت

 

بچه ها بیاید الان که نزدیک عید هست و داریم کمک مامان خونه تکانی میکنیم

 

دل مو نو هم خونه تکانی کنیم

 

نه این که دل مونو  وارونه کنیم ها نه ...

 

خب

 

وقتی کلاس اول بودم فکر میکردم باید با مامان و بابام مهربان باشم

 

کلاس دوم فکر میکردم باید مثل حاتم طائی باشم

 

کلاس سوم فکر میکردم باید نماز بخوانم حجاب م رو رعایت کنم

 

کلاس چهارم یادم نمیاد چه فکری میکردم

 

کلاس پنجم فکر میکردم باید موفق باشم تا به وطنم خدمت کنم

 

تو دوره ی راهنمایی کسی چیزی در این مورد بهم نگفت

 

و

 

من هم در این مورد فک نکردم

 

اما الآن که بهش فک میکنم

 

میگم شاید معلم منظورش این بوده که کینه و کدورت ها رو از خودمون دور کنیم

 

یا شاید هم یک چیز دیگه...

 

شما چی فک میکنین؟!!!


بگید تا بدونم!