goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند
goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند

سوتی

آغا من طرف دار هیچ آقایی نیستم آ


ولی امروز به طور کاملا اتفاقی


با مانتو بنفش رفتم


نماز جمعه...

معدلم پایانییییییییییی

سلااااااااااااااااااااام دوستای گلم

اومدم

خاطره ی معدلم رو بگم


امروز صبح منی که همیشه ساعت 9 از خواب مثل ی غنچه وا میشم


از استرس کارنامه و معدل ساعت7 مثل ی غنچه وا شدم


و هی مامان جونی رو صدا میکردم که بریم کارنامه ام رو بگیریم


هیچی دیگه ساعت 9 که شد رفتیم مدرسه


و

با حیرت تمااااااااااااااااااااااااااااااااام دیدم شدم


نوزده و سی و هفت صدم

19/37


و شروع کردم به ذوق کردن


منم که با مامان خانم سر کارنامه قرار هایی داشتم


،


هیچی دیه رفتیم بازار که به قرار مون برسیم

اما هرچی گشتم جنس مورد نظر را نیاااااااااااااافتم


ولی خب معدلم که خوب شد

ایستگاه اتوبوس

-یک بلیط برای جهنم،لطفا


-متاسفم،همه قطار هایی که به جنوب میروند از قبل پر شده اند.


-امشب هیچ وسیله دیگری حرکت نمی کند؟


-یک اتوبوس برای جهت مخالف داریم.


-جای خالی دارد؟


-زیاد.


-مقصد آن خیلی دور است؟


-نه،زیادنه،اما بد نیست یک کتاب خوب همراه داشته باشید.شنیده ام در این سفر آدم خیلی احساس تنهایی میکند.

عشق جوانی

عشاق جوان در ساحل چراغ جادو را پیدا کردند


دیو چراغ جادو گفت:اگر آزادم کنید یک آرزوی هر کدام از شما را برآورده خواهم کرد


دختر به چشم های پسرجوان نگاه کرد و گفت:آرزو میکنم تا آخر دنیا عاشق یکدیگر باقی بمانیم


پسر جوان به دریا نگاه کرد و گفت:


من آرزو میکنم دنیا به پایان برسد

تبریییییییک

ولادت امام حسین


مون که میدونم همه خهلی دوسش داریم رو تبریک میگم


همچنین


روز پاسدار