goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند
goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند

گوشی خریدم

سلام بروبچ 


رفتم خریدم 


چی؟


نوت2


خوبه ینی تاحالا ش ک توپ بوده


الانم با گوشیم اومدم 

...


خب اینک هیچی 


4شنبه قراره کارنامه بدند


استرس کاش 19 و نیم رو بشم

داداشی اینا کفش اف

بچه ها این پست مال داداش امینه خواستید نظر بدید


کفش اف اصل کره

مدلا دیگه اش ام هس ولی کلا این شکلی ان

گوشی چی بخرم؟

سلام


من میخوام گوشی بخرم


نمیدونم اس3 بخرم یااااااااااا نوت2  میشه کمکم کنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


اوووووووووووووووم


اووووووووووووووووم


خب اس3 همه چیش خوبه ولی زجته


نوت2 در موردش شایعه هس که بعد یه مدت سرعت تاچش میاد پایین


نمیدونم چه کار کنم

من بعد مدت هاااااااااااا

سلام دوستای گلم


دلم واستون خهلی تنگیده بود خهلیییییییییییییییییییی


وای بچه ها ما شنبه ام امتحان داریم


دیگ انق خسته شدممممممممم


حس ش نی بخونم اومدم پیشتون


 حال و هوام عوض بشه که شدم


دیگ سعی میکنم تندتر آپ کنم


انشاالله ب حول وقوه ی الهی


به چ جمله ای یهو اومد دم زبونم خودم تعجب کردم


بچه ها اگه یه موقع رفتین تو کامنتا یکم بد دهنی کردم ببخشید حقشه لیاقتش بدتر از اینه


انقد واسم بی اهمیته که با فونت کوچیک مینویسم فقط محض اطلاع دوستام