goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند
goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند

یعنی واقعییییت

یعنیـ یهـ حسیـ بهمـ میگهـ
 کلـ سریالـ هایـ جمـ و فارسیـ وانـ بر اساسـ اینـ شعر ساختهـ شدنـ :http://gazo.emoji7.jp/img/049wr_629208/%EF%BC%81+%EF%BC%9F+%E3%81%AF%E3%81%A6%E3%81%AA+%E3%83%93%E3%83%83%E3%82%AF%E3%83%AA%E3%83%9E%E3%83%BC%E3%82%AF+%E3%81%8B%E3%82%8F%E3%81%84%E3%81%84+%E8%A8%98%E5%8F%B7_m.gif
"دوستـ داریـ با دوستـ منـ کهـ دوستـ دارهـ با دوستـ تو دوستـ بشهـ دوستـ بشیـ "顔文字。可愛い。 のデコメ絵文字

عمران عباس

احیانا تازگیا کسی عاشق


عمران عباس سومین پسر خوشکل دنیا نشده!


فک کنم اگه بره تو یه فیلم کره ای بازی کنه


هزار تا خاطرخا پیدا میکنه


پسرام بدبختن آآآآآآآآ


میخوای بدونی چه شکلیه بدوووووووووو

ادامه مطلب

 


ادامه مطلب ...

مدرسه

مدرسه رفتن حس میخواد که خداییش گاهی وقتا " فقط گاهی!!!!! " ما نداریم.....

واسه همینه که اول مهر مارو با این وضعیت میبرن مدرسه دیگه.....

 خوب وقتی آدمو این شکلیی می برین مدرسه...

عقده ایی میشم دیگه!!!! مگه نه؟؟

تازه سرکلاس که دیگه هیچی!!....

باید یه جور شارژ شیم یانه؟!!!

وقتی معلما با نمره هاشون نصفه جونمون میکنن، ما باید چیکاکنیم؟؟

البته ، این در مورد آقایون بیشتر جواب میده ..... 

ولی خوب عاقبت فک کنم بازم همین میشه.... 

و سر انجامم میشه =0

که البته ما از این بیدا نیستیم که با این بادا بلرزیم. 

راستی از این کارا شومام می کنین؟

باحاله،نه ؟؟؟

http://koochegard.persiangig.com/image/school/7.jpg

هه هه هه ... نخند آقا....

مدرسه که جای این کارا نیست...

فقط


................. درس..........

خخخخخخخخخ.....برو بابا.....

انگشتااااام

سلام


من یه مشکل دارم

امروز 10تا انگشتای دستم برگشت

این اولین بارم نیست

ولی چون یخ درست و حسابی نبود بگذارم روشون خیلی درد میکنه

به زور دارم تایپ میکنم

بگو مگه مجبوری

منم میگم اره معتادم دیگه..