goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند
goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند

باور

 

سلام

بچه ها این اقایی که میبینید همونیه که منا خل ویلن کرد

از وقتی که از نروژ توی فستیوال شرکت کرده بود شناختمش این اقای ریباک هم صدای باحالی داره هم قیافه ی باحال ومسخره

اما

به قول قدیمی ها لپ کلام یا شایدم بهتره بگم این حرفا رو زدم تا به این جا برسم: از وقتی خل ویلن شدم رفتم دنبالش بابا ومامان که مث همیشه مخالف،حالا فقط میموند چی ؟!!!آبجی جونم،که نبودنش مساوی با مرگه!!!!!حالا خودم چی کا کردم عکس ویلن گرفتم و توی اهدافم ویلن خریدن رو جا دادم و قرار شد تابستون امسال شروع کنم وخواهر خانم پول کلاسم رو بده یه جورایی این ابجی خانم بهتر از خودم حواسش جمع کارام بود!!!!!!خلاصه رسیدم به تابستون و بعد از یه عالمه جنگ و دعوا حالا شروع کردم اما یه چیزایی رو خیلی خوب فهمیدم ویاد گرفتم :

اول هدف مشخص کن

دوم بهش فک کن

سوم راه رو در نظر نگیر چون کائنات خودشون بهترین راه رو پیدا میکنن

چهارم اینکه از هدفت دست نکش،حتی اگه سیل ،طوفان،زلزله و حتی ممانعت پدر مادر سر راهت قرار بگیره

کافیه امتحان کنی

فقط خودت و افکارت رو باور کن.................................................................!

اوج

همواره به خاطر بیاور 

 که در اوجی معین دیگر ابری نیست  

اگر زندگیت ابری است به این دلیل است که روحت آنقدر که باید بالا نرفته است

جملات تاثیر گذار انتونی رابینز

1به مردم بیش از آنچه انتظار دارند بدهید و این کار را با شادمانی انجام دهید .
2 با مرد یا زنی ازدواج کنید که عاشق صحبت کردن با او هستید. برای اینکه وقتی پیرتر می شوید، مهارت های مکالمه ای مثل دیگر مهارت ها خیلی مهم می شوند .
3 همه ی آنچه را که می شنوید باور نکنید، همه ی آنچه را که دارید خرج نکنید و یا همان قدر که می خواهید نخوابید .
4 وقتی می گویید: دوستت دارم. منظورتان همین باشد .
5 وقتی می گویید :متاسفم. به چشمان شخص مقابل نگاه کنید .
6 قبل از اینکه ازدواج کنید حداقل شش ماه نامزد باشید .
7 به عشق در اولین نگاه باور داشته باشید .
8 هیچ وقت به رؤیاهای کسی نخندید. مردمی که رؤیا ندارند هیچ چیز ندارند.
9 عمیقاً و با احساس عشق بورزید. ممکن است آسیب ببینید ولی این تنها راهی است که به طور کامل زندگی می کنید .

سلام

سلام به همه ی دوستان عزیز 

امید وارم که بتونم تو وبلاگم مطالبی بذارم که بدردتون بخوره 

ممنون میشم که با نظراتون راهنماییم کنید.