goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند
goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند

ساعات آآآآآآآآآآآآآآخر

تابستون جونی خیییییییییییلی  

  دلم برات می تنگه   

 

سال دیگه بیا منتظرتم دیر نکنیااااا 

 

البته شاید خودم نباشم نبدونم 

  

اما 

 

دوستام منتظرن هاااااااااااا 

 

زودی بیا 

 

بااااااااااش؟ 

 

این آخریا میفهمم 

 

چه گده دوست دارم 

 

من مدرسه نبخوام 

 

من پاییز رو میخوام بدون مدرسه 

 

من تابستون میییییییخوام 

 

۵ ساعت دیگه ازت مونده  

 

دلم نمیاد باهات خداحافظی کنم 

 

اما 

  

موقع ها مجبورم  

کم کم خداحاااااااااااااااااافظ 

...

 

 

 

نه این که می آیم تا به توبرسم 

همین که می آیم 

به تو میرسم.. 

 

خوش اووووووووووووووووومدی

بیاد بچه گی هاااا

.

.

.

این ماه ،ماه مهر است 

ماهی که اسمانی است 

ماهی که نام خوبش 

سر فصل مهربانی است 

ما غنچه های مهریم 

گل های باغ فردا 

پاییز برگ ریزان 

فصل شکفتن ما 

پاییز در دل ما 

فصلی شکوفه بار است 

 

دل ها که سبز باشد 

پاییز هم بهار است 

پاییز فصل کوچ است 

آغاز هجرت ما 

فصلی که پر گشاییم 

 

سوی بهار فردا 

بایدئ دوباره رویید 

این فصل کشت است 

فصل درو،بهاران 

محصول ما بهشت است 

فصل درو که آمد 

باید رسیده باشیم 

محصول کشت خود را 

از باغ چیده باشیم

.

.

.

یه موقع فک نکنید این شعر رو به خاطر تبریک مدرسه نوشتم ها 

این شعر رو واسه تبریک فصل پاییز که خیلی دوسش دارم نبشتم

.

.

.

پاییز جونی خوش اووووومدی

روز دختر مبارک

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام دخمل جونیااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

روز تون مباااااااااااااااااااااااااااااااااااالک 

 

بووووووووووووووووووووووووووووووووس 

 

 

 

 

 

 

 

just girls can be the best 

سال دیه این موقع وقتی به هدفای یه سالم رسیدم اینا ثابت میکنم

محتاجیم به دعا

سلام به همه دوست ای گلم 

آخ آخ یه سوتی دادم خودم دارم ترتری میخورم حالا شما رو نمدونم ولی من و پریا و خانواده خیلی خندیدیم 

البته این سوتی مشترک من و پریا بود 

ما یه خاله داریم که امروز راهی کربلا شد 

دیشب خونه خالم اینا مهمونی بود حالا مهمونی چطور گذشت رو بیخیال و 

    

موزیکا باش چه عالیه 

دید دید دری ری رید دید دید دید. . . این اهنگ پت ومته مثل کارایه من و پریا 

هیچی اخر شب شد میخواستیم دیگه شر رو از سر خاله کم کنیم 

پریا اومده بهم میگه حالا باید بگیم محتاجیم به دعا یا زیارت قبول حالا منم که 

 

  حواس پرت تر میگم اخه زیارت قبول؟؟؟

 

باید بگی محتاجیم به دعا 

 

رفتم خودم رو انداختم تو دل خاله و گفتم خاله واسه من از اون دعا سفارشی ها بکن 

حالا ما که به زور جواب سلام این پسر خاله رو میدیم رفتیم بهش گفتیم 

 

  محتاجیم به دعا

 

حالا اونم حواسش نبود میگه متاجیم به دعا 

یه دفعه پدرام داداش پریا هر هر میزنه زیر خنده میگه محتاجیم به دعا ؟!  خاک تو سرتون این چه وضع حرف زدنه 

تازه فهمیدیم باید گفت التماس دعا 

بعد همین پسر خاله هر هر می خنده اخه یکی نیست بگه تو خودت اگه پدرام  

 

نبود که نمفهمیدی 

 

این پدرام تا اون موقع که ما رو گذاشت دم در خونه مسخره کرد آ