goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند
goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند

نفسای اخر

این پست یه پست جدیده

اما با حرفای تکراری

دارم درس میخونم 2هفته بود تعطیل بودم

ترازم شد6300 

ولی بیشتر انتظار داشتم

از نفر4ام شهر به نفر5ام نزول کردم

تو کشور400 تو منطقه200

یکی از بچه ها که یکم درسش از من بدتر بود ازم زد بالا

راستش اولش ناراحت شدم و حسودی کردم

ولی بعد چند لحظه به خودم گفتم تو چت شده

تو حسود نبودی تو از پیشرفت دوستات خوشحال میشدی

این شد که سریع به خودم اومدم و شروع کردم به حساب و کتاب کردن درسای خودم و دیگه بیخیالش شدم

........................

امروز با دوستام رفتم تریا تولد مرضیه اونکه دختر ساکتیه

راستش اصی خوش نگذشت

کلی فرمالیته و معمولی و احمقانه و یخ

با توجه به اینکه نه حوصله حرفاشون رو دارم

نه حوصله تیکه هاشون رو دارم

دیگه اعصابما خورد کردن منم یهوووووووو بی اختیااااررر

حرف دلم رو گفتم

مرضیه که باباش جانبازه هی میگفت همه بهم میگن سهمیه داری و ناراحت میشم

منم گفتم

""اگه خیلی ناراحتی میتونستی تو ثبت نام کنکورت سهمیه ات رو ننویسی""

ناراحت شد ولی دیگه درموردش حرف نزد

///////////////////////

تازگیا با دیدن یه عکس نوشته دوباره دلم هوای این اهنگ قدیمی رو کرد

دوباره دل هوای با تو بودن کرده

نگو این دل دوری عشقتو باور کرده

...

از Arash delfan

 تازه دوباره اهنگ fairytale الکساندر ریباک رو دان کردم

از وقتی یادم میاد این اهنگ موردعلاقه ام بوده

هعی یادش بخیر روزایی که با ویالنم ادای الکساندر ریباک رو در میوردم به قول"" بردیا"" ادم مینویسه که یادش بمونه قبلا کی بوده

آبجیم میگه گاهی وقتا خوبه سلیقه تا عوض کنی چرا وقتی از یه چیز خوشت میاد تا اخر عمر فقط همونا دوس داری

بهش میگم وقتی فطرتم یه چیزی رو قبول میکنه دیگه از وجودم بیرون نمیره

ولی در واقع نمیدونم کار درستی میکنم یا نه