goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند
goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند

new year

سلام دوستای گلم

سال نو مبارک 

امیدوارم سال جدید یه سال به یادموندنی واستون باشه

پر از موفقیتای خوشگل خوشگل

منکه خودم واسه همه دوستای کنکوریم دعا کردم


خب بریم سرخاطرات

روز قبل اردو نوروزی به مسئولش گفتم

من رو با یکی از بچه های درسخون  ساکت تحربی بنداز گفت باش

فرداش که رفتم ینی 27ام خیلییی خوشحال شدم چون دقییقاا با همون کسی ک مدنظرم بود هم اتاق شدم

یکی از بچه های تجربی ساکت درسخووون (از بس درس خونده و بیدار مونده پا چشمامش یه گوووود سیاه گنده افتاده)

ولی تویه اتاق 3نفر بودیم

به غیر از من و اون درسخونه یه تجربیه دیگه ام بود اونم درسخونه ولی از من کمتر و هی حرف میزنه از اون زیاااد راضی نیستم

ولی اگ بهش بگم ساکت اروم میشه

بعد از 1روز یهو یکی دیگه اومد شدیم چههههاااااارررر نفر

خییلیی بد بووود اصی دلم نمیخواست

این حدیده خیلی رو مخه هی حرف میزنه هی پر سرو صداس هی وسط درسخوندن ادم سوال میپرسه

و خلاصه از این حرص در اوردنا

روزی ک تازه اومد انقدر گفتم ساکت و جوابشونا ندادم

ک دیگه خیلی کم جرات جیک زدن پیدا میکنن

بقیه بچه ها بهم میگن چجور بین 3تا تجربی میتونی بخونی ههخخ

ک یهو هم اتاقیام میگن چی میگیید این خون مارو کرده تو شیشه ما نمیدونیم چطور باهاش سر کنیم

خلاصه خیلی این زمانا حال میده

جدای از این حرفا تو این چند روز تا حالاش خخیییلیییی خوب درس خوندم و الان  کلی انررژی دارم و شاد و خوشال

تازه وجود اون دختردرسخونه خیلی واسم خوب بوده ولی کار ازش یاد گرفتم مثل اینکه دقییق و سر وقت بیام سر درس و تو شلوغی تمرکز کنم این خیلی خوفه

اونام میگن از تمیز بودن و مرتب بودن و با نظم بودنا یاد میگیریم ○_○

اها یه چیز باحالتر 

مسئول مون ک خیلی خانم خوبیه و دوسش دارم روز اون تو چشمام نگا کرد و یهو گفت من خس میکنم تو رتبه 23 کنکوری

وااای کلی مسخره در اوردم ولی بعدش یهو به سرم زد همین 23رو بکنم هدف

رویاپردازیه میدونم ولی خوبه من به رویاشم راضی ام باعث میشه اونروز یادم بیاد و موتور درسم روشن بشه

اونم حالا ک ریاضی و زبان و عربیم و کم کم به امیدخدا اقتصاد و روانشناسیم داره خوب میشه

دیگه زیاد سرتونا در نیارم

بازم میگم

نوروزتون پیروز


نظرات 4 + ارسال نظر
بردیا سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:00 ق.ظ http://elves0014.blogsky.com

سال نوت مبارک
ان شاءالله که رتبه 23 نه،3 بشییییییی
انقدم ظالم نباش به هم اتاقیات

خخیللییی ممنووون خدا از زبونت بشنوه ان شاء الله
هخخخخ خب دیگه این ظلم واسشون خوبه
سال نو توام مباارک خیلی خیلی

امین سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 08:45 ب.ظ

سلام هیلدایی

ایشالا توی کنکور با رتبه بالا قبول میشی

سیلانگ
مرسی

بردیا یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:03 ق.ظ http://elves0014.blogsky.com

تموم نشده اردوی نوروزیت؟؟؟
خیلی قته پست نگذاشتیا،ادم انقد غرق درس خوندن عایا؟؟؟

اوهوم تموم شد
اخه چیز خاصی نبود شاید جمعه پست بزارم
اگه تو ازمونم نتیجه ای بگیرم

باران سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 04:11 ب.ظ http://mysky99.blogsky.com

سلام عزیزم
ان شاء الله موفق باشی!!!

sallaam
kheili mamnoon

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد