goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند
goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند

سوتی

آغا من طرف دار هیچ آقایی نیستم آ


ولی امروز به طور کاملا اتفاقی


با مانتو بنفش رفتم


نماز جمعه...

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ب.ظ http://www.sooskesiah.blogsky.com

سلام هیلدا جونم
خیلی باحال نوشتی ولی خوب اصلا طرفدار باشی مگه چی میشه

مر30
خب کلا طرفدار نیسم دیه

امین شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:18 ب.ظ

کسی جلوت رو نگرفت وبهت نگفت چطوری پلنگ بنفش
نگفتن نماز و روزتون قبول درگاه حق تعالی
آخه دخملایی که مانتوی صورتی و مخصوصا سورمه ای میپوشن اینطوری بهشون تیکه میندازن
میگن چطوری پلنگ سورمه ای
خیلی باحاله
ببخشید ناراحت نشی یه موقع

میگم رفتم نماز جمعههههههههههه
دقت داشته باش
1.اونایی که میان نماز جمعه تیکه نمی پرونن
2.روز جمعه خیابونا خلوته
3.آخه وجدانی اینم تیکه هس میندازید،ی ذره آپ شید بد نیستا

امین یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 ق.ظ

فقط شوخی بود
میگم وقت کردی سر بزن
نمازم جمعتم مقبول درگاه ایزدی

منم شوخی کردم
فق گفتم باهم بخندیم
والااااااااااااااااااااااااااااااا
...
شوخی شما هم قبول حق

امین دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:55 ب.ظ

باشه میدونم شوخی کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد