goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند
goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند

خطر رفع شد

 

امروز عمه خانم اینا برگشتند

 

خهلی دلم واسه شون تنگ میشه

 

به خصوص درسا

 

.............................

 

خاله خانم هم از سفر برگشتند

 

خاله صبح حدود ساعت11 اومد خونه مون که با عمه م خداحافظی کنه

 

وقتی مرغ عشق ها رو دید

 

گفت : اصن  قیافه شون یادم رفته بود

 

من ومامانی و خواهری تو دل مون گفتیم : خدا را شکر

 

وقتی خاله رفت نیم ساعت بعدش پسر خاله کو چیکه که 10ساله شه  

 

زنگ زد خونمون

 

من تلفن رو برداشتم

 

ازم پرسید : یه دونه مرغ عشق ها رو دوباره خریدید؟

 

من با کلی ان و من  کردن گفتم : ن ن ن ن ن   نه

 

( یه لحظه به خودم گفتم نکنه اون پسر خاله  بزرگه پستم رو توی وبلاگ م خونده!

 

خوب آدمم دیگه از این فکرآ به سرم میزنه باید ببخشایید )

 

چرااااااا ، الکی نگو ؛ وسط پر های آبی ه یه کمی صورتی بود!

 

بدون هیچ مقدمه ای گفتم : ی دق گوشی

 

( مامانم رو صدا کردم بیاد تلفن رو بگیره )

 

بعد از اینکه با مامانم حرف زد

 

قانع شد که مرغ عشق ش به خاطر پر ریختن و از نو در آوردن

 

ی کمی قیافه ش تغییر کرده

 

ولی

 

ما اصن به روی خودمون نیاوردیم

 

اما چیزی که مطمئنم

 

خاله فهمید ولی چیزی نگفت

 

دمش گرم ...
نظرات 5 + ارسال نظر
رضا شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ب.ظ http://www.asiaupload.com

سلام سایت خوبی داری از مطالبش لذت بردم... منم یه سایت دارم ... سایت آپلوده.... خوشحال میشم که بیای عکسا و فایل هاتو اپلود کنی ...آپلود سربع و با امنیت بالا و صد در صد ... منتظرم.. مرسی
www.asiaupload.com

داداااااااااش
اینجا وبلاگه هااااا

امین شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ب.ظ http://over.blogsky.com

اومدم با کله به قول سارا
نکنه اون یکی مرغ عشق فراریه برگشته خودشو معرفی کرده
میگم خب میگفتید فرار کرده یکی شون
عجب بابا
مگه چی یمشه بفهمن خب هیلدا

از مامانم بپرس

کلاه قرمزی شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ب.ظ

وای !
اصن خیییلی هیجان انگیز بود
آخراش قیافم اینجوری شده بود

بله؟

وب مانی یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ق.ظ

سلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان:وب مانی
لینک:http://www.PersianXchange.ir/

باران پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:25 ب.ظ

فردا بازی ساعت چنده؟

ساعت 21

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد