goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند
goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند

اهه

امییییییین


قالبت خهلی ییییییییییییی با حاله

ولی تو فکر من آ نکردی؟

من چجوری بال دیال اپ کامل بازش کنم ، هان؟

تازه نمدونم چجوری باید نظر بگذارم


نظرات 9 + ارسال نظر
امین دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:20 ب.ظ

خاک بر سرم
خاک حیفه لجن توی سرم
میگم حالا هر چقدر صبر کردی باز نشد واست
واسه منم دیر باز میشه هدر وبلاگ
نظر همون قسمت نظرات رو میزنی
تا باز بشه صفحه اش و ...
دیر واست باز میشه یا اصلا باز نمیشه
اخی
آخی
همش تقصیر منه ، ببخش هیلدا

باز میشه ولی فقط
پست ها رو میتونم بخونم
قسمت نظراتم نمیاد

امین دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:22 ب.ظ

عصبانی نباش
فکر تو هم میکنم
این قضیه اینترنت چی شد
سامانه مخابرات نداره اصفهان
که از توی نت ثبت نام کنی
سایت خوزستان سامانه سیترا هس

فعلا با بابام مشکل پیدا کردم
ب خاطر همینم نرفتم مخابرات ک بدونم

امین پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:55 ق.ظ

عیبی نداره
ایشالله مشکلت حل بشه
دخمل خوب
خودت بری مخابرات
دخمل 15 ساله
با بزرگترت برو تنها نری ها
نمایش پست ها رو توی صفحه وبلاگ میکنم یکی ببینم باز میشه واست یا نه
بازم ببخش هیلدا جان

شما با بزگترت صحبت کن شاید راضی بشن
که تنهایی جایی بری
و نگران من نباش اونقدر اصفهان رو بلدم که نیازی به بزرگتر نداشته باشم
........................
من حوصله ندارم
و گرنه تا حالا 100باره رفته بودم
..............................
من پستات رو میتونم بخونم
ولی نظر نه

امین پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:41 ب.ظ

بحث بلد بودن نیس
تنها نرو
اگه با یه نفر رفتی با هر کسی نرو
تعصب دارم روت ها فکر کنم

رگ غیرت لری ت باد کرده هااااااااااا

امین پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:42 ب.ظ

اصفهان که بلد بودن نمیخواد
یک خیابونه و 4 تا کوچه

مرگ من
نگووووووووو
خیر سرمون نصفه جهانه
خخخخخخخخخخخخخخخخ

باران پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:10 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
با یه اپ والیباااااااااااااااااااااااااااااااااالی
اووووووووووووووووومدم
و یه سوال که باید جواب بدی

هییییییییییییییییییییییی یه
اومدممممممممممم

باران پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:26 ب.ظ

الان بیا برا من نظربده

الان...
یا
الان
شرمنده من الن نیسم
ولی الان میام
خخخخخخخخخخخخخخ

امین جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:35 ق.ظ

نه خیرم رگ لری و این چیزا نیس
روت تعصب دارم خو
حالا هر چی اسمش رو میخوای بزار

بله
ببخشییییییییییییید

ریووووو شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:21 ق.ظ http://rioo.mihanblog.com

سلام پستی ک در مورد اینترنت اکسپلوره بود قشنگ بود.نظرت در مورد قالب جدیدم چیه خودم با یکی از دوستام درستش کردیم .در ضمن بیا و نظرت در مورد هدر رو هم بهم بگو.این ک نظر نمیزارم برات دلیل نمیشه ک وبلاگتو نمیبینم من تقریبا ب همه ی لینکام سر میزنم.شما هم اگه میشه سعی کن تعداد لینکا تو صفحه ی اصلیتو افزایش بدی ک وبلاگ من تو صفحه اصلی باشه.ممنون

اوهوم باش حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد