goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند
goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند

پیداااااااااااانشد

امروز بعدازظهر فقط و فقط به خاطر سیم کارت

با مامان رفتیم مسیر باشگاه رو گشتیم

پیدا نشد

از همون طرف رفتیم پست بانک واسه اینکه سیم رو بسوزونم

ولی بسته بود


سگ تو...

میدونید چی دیونه ام میکنه اینکه گوشیم زنگ میخوره ولی جواب هیچی

نه ریجکت

نه اشغالی

هیچ

امروز گفتم

مامان کی گوشی میگیرید برام

مامانم گف فغلا که بابا خعلی اعصبانیه میگه بچه های مردم شمارشون دستته

و لیاقت خط نداری

من نه مامان خو هر اتفاقی ممکنه بیفته

من که از روی قصد گمش نکردم

بعد

مامانم به طور خعلی سری گفت

نترس میگیره

ولی نه به این زودی

P:پ ن پ میخوایید دیگه شوهرم برام بگیره

اعصاب آدم خورده بدترش میکنن

گوشیم کوووووووووووووووش

وااااااااااااای یه اتفاق تا حدودی نا گوار


گوشی 1200 نو کیای  من که

زیر دست من پکیده بود

گمشده

چجوری نمیدونم

زنگ میخوره ولی کسی جواب نمیده

نه توی باشگاه نه توی تاکسی نه خونه نه توی کوله

هیج جا نیس

یه کمی خوشحالم چون یه گوشی جدید میخواستم

و

ناراحتی ام واس اینکه یه عالمه شماره روی سیم کارتم هست

خداااااااااااااااااا کاشکی هیچ اتفاق بدی نیفته

اعصاب تا حدودی داغونه