goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند
goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند

هیییییییییی

وااااااااای یه اتفاقی جالب


یه قرآن قرمز داریم که من باهاش یه رابطه ی خاصی دارم


چیزهای مهم رو میگذارم بین صفحاتش


امروز یه دفه توی کتابخونه دیدمش آوردمش بیرون دیه دفه دیدم


دیدم


دیدم


پول بین شه


با یه ذوقی درشون آوردم68000تومن بودن


اومدم پیش مامانم و ذوق ذوق که مامان این پولا رو نگاه!!!!!!


از کجا اومدن؟!!!!!!!!!


مامانم گفت خوب پول عیدی هات هسن


من در کمال تعجب


نهههههههههههه من پولام رو خرج کردم


از یکی دیگه هسن


ولی پس از یه عالمه فک کردن و پرسش


به این نتیجه رسیدیم از خودم هستن


الان عند ذوق هسم


پول کمیه


ولی خودتون میدونید چه کیفییییییییییییییی داره

مدل

دوستان خیلی سریع واسه ی من مدل لباس خوشل میگذارید


میخوام واسه ی عروسی خواهریم لباس بخرم


باید بهم بگید چ مدلی چ شکلی


در ضمن مدل کفش یادی دون نرد


باوش؟