goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند
goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند

امروز

دوستان


تلوزیونمون تعمیر شد


رفتن به تمرینای ذوب قطعی شد


برای زانو م نمیرم دکتر چون حتما میگه ورزش رو ترک کن


ولی حرکات ورزشی درمانی برای زانو انجام میدم


کتابای مدرسه ام رو خریدم(دوم ادبیات)


در تدارکات مدرسه به سر میبرم


بعد از اول دبستان این دومین باری هست که میخوام برم مدرسه و دلم براش تنگیده


همین دیگه


نظرات 15 + ارسال نظر
خاطره دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ب.ظ http://khaterehfunny.blogsky.com/

خوب گزارش میدیا

گزارشگرم

امین سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:22 ق.ظ

باشد که پشیمون نشی از این دلتنگیت
خوبه که تلویزیون بازگشت
زانوت خوبه حالا

کاشکی ولی پشیمون میشم
زانوم سلام میرسونه

مرضیه سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:46 ق.ظ

سلام هیلداجونی
نمیتونستم برات نظر بزارم شرمنده هی میگفت امکان نداره
ایشالا زانوت زودی خوب بشه
من هنو کتاب نگرفتم.......
ولی میخوام فردا بگیرم
من دلم واسه دوستجونیام تنگیده شده(زهرا و کوثر)

اشکال نداره
کاشکی خوب بشه
کلاس چندمی؟
من دوست فاب ندارم

modest man سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

فوتمالیستی

والیبالیست

مریم سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:52 ب.ظ http://sooskesiah.blogsky.com

منم کتابامو گرفتم!
و باید بگم امسال اولین سالیه که دلم واسه مدرسه تنگ نشده!
گفتی دوم ادبیات یعنی انسانی میخونی؟

اره انسانی
چرا قیافت همچین شد؟

elgha سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ب.ظ

تو دیوونه ای که نمیری پیش دکی

اررررررررررره

..... سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:45 ب.ظ

"ادامه1"
این نامه تا کنون طبق اخبار رسمی ماکروسافت، از 15 ماه گذشته تا کنون 49 باردردنیا به 9 زبان چرخیده است. و افرادی که نامشان در این نامه هستند همهدارای هویت واقعی می باشند. شانس برای شما فرستاده شده است. شاید در دور بعد، نام شما هم به عنوان یکی ازاین افراد در این نامه قید شود. ظرف مدت کمتر از سه روز پس از دریافت ایننامه اخبار خوشی را دریافت خواهید نمود. این شوخی نیست. با ارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد. پول نفرستید،کپی ها رابرای اشخاص بفرستید که فکرمیکنید به شانس احتیاج دارند. این نامه را نگه ندارید. این نامه باید ظرف مدت 96 ساعت ازدست شما خارج شود. یک وکیل بلژیکیمی گوید: "نود دو هزار یور بابت حق الوکاله ام دریافت نمود ولی احساس می کنم چون این زنجیر را شکستم آن را از دست دادم". درهمین حال دراسکاتلند یوهان کی می گوید:"به دلیل اینکه این نامه را به جریان انداختم 3 روز بعد توانستم در بزرگترین قرعه کشی هدیه بیمه عمر خود را قبل از موعد به ارزش یک میلیون دلار دریافت کنم". در ایران شخصی به نام شیما حیدری می گوید: "زمانی که این نامه به دستم رسید ابتدا زیاد توجهی نکردم. آن روزها من کمی نگران، کم حوصله و وضعیت مالی زیاد مناسبی هم نداشتم و زمانی که این نامه به دستم رسید، حدوداً اوایل ماه آگوست سال 2009 میلادی بود که بعد از مدت ها ایمیلم را باز کردم. زیاد توجهی نکردم اول ، امابعد که این نامه را خواندمبرایم جالب بود. حتی تا اینقدر جالب بود که بار انرژی مثبت خاصی برایم داشت. من آن را برای کلیه دوستانم ارسال کردم و دو روز بعد از آن فکر بکر و نویی به سرم زد و اولین کاری که کردم رفتم یک DOMAIN به نام ثبت کردم. همین ایده و فکر که بعد از دریافت این نامه به ذهنم رسید، منتج به رونق خارق العاده به فعالیت های اقتصادی من شد که الان ارزش میلیونی بالایی دارد و حتی توانستم به خیلی از دوستانم نیز در این رابطه کمک شغلی و مالی کنم و من رو خیلی مشهور و ثروتمندکرد.

.... سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:45 ب.ظ

"ادامه 2"
در این مورد خیلی افراد به این نسخه اعتقاد دارند و برایشان شانس آورده. تینو یک نقاش معروف محلی هلندی می گوید: "من و شاگردانم آرزو می کنیم یکبار دیگر این نامه به دست ما بصورت اتفاقی برسد. چون یکبار که رسید این کار شانس بالایی برای ما داشت و توانستیم از این راه با خیلی از آدمها در مورد کارمان دوست بشویم". این اتفاق برای شماهم خواهد افتاد به شرط آنکه شما هم به نوبه خود آن رابرای دیگران، حداقل برای همه دوستانتان ارسال نمایید. حتماُ 20 کپی بفرستید و ببینید که ظرف مدت 4 روز چه اتفاقی می افتد. این زنجیره از ونزوئلا شروع شد و این نامه از مارایا پیگیری و به ژوهان مرد خیری در آمریکای شمالی نوشته است. اودانشجوی مهندسی مکانیک است و شاغل. ازآنجا که این کپی باید در سراسر جهان بگردد شما باید 20 کپی تهیه نموده و برای دوستان و همکارانتان بفرستید پس از چند روز شما یک سورپریز دریافت خواهید نمود. این یک حقیقت است حتی اگرشما یکشخص خرافاتی نباشید. حداقل به این باور داشته باشید که در آن نام ها و هویتهایی وجود دارد که قابل استناد و دسترسی بوده و می توان با آنها مکاتبه نمود که این موضوع را تصدیق کنند . پال سینگ کارمند اداری یک بانک در نپال این ایمیل رادریافت نموده ولی فراموش کرد که این نامه را باید ظرف مدت 96 ساعت ارسال کند. او شغلش را از دست داد کمی بعد نامه را پیدا کرد و 200 کپی ایمیل ارسال نمود وظرف مدت چند روز شغل بهتری بدست آورد. بخوانید فقط پاک نکنید. دوست عزیزشما نیز میتوانید به جای کپی، این نامه را به 21 نفر از دوستانتان از طریق پست الکترونیکی ارسال کنید و شانس خود راامتحان کنید (یا کپی کنید و به 30 نفر که احتیاج دارند بدهید.) یک پزشک فرانسوی که دوست نداشت نامش عنوان گردد می گوید: "من هر بار که این نامه به دستم می رسد برای دوستانم مجدداً ارسال می کنم چون اعتقاد دارم خداوند هر چیزی را که وسیله خوبی قرار می دهد و در آن بدی وجود ندارد ما بندگان خوب باید به آن عمل کنیم". به یاد داشته باشید حتی اگر اعتقادی نداشته باشید این نامه بنا به دلایلخاص وعجیبی عمل می کند و برای شما بهترین چیزی را که در قلبتان آرزو می کنید به ثمر می آورد پس همین الان برای بیست نفر از دوستانتان ارسال کنید

modest man چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ق.ظ http://evilandangel.blogsky.com

ول کن والیبالو بابا
من چندسال کار کردم اما ولش کردم
اما اگه میتونی اسپکتو توی یک سوم با سه تا دفاع بخوابونی ادامه بده شاید یه چیزی بشی

اوه کاری نداره که
ببین من عاشق والیبالم اصن حرفشا نزن

مرضیه چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:52 ق.ظ

کلاس سوم راهنمایی
دیروز کتابمو گرفتم

کوچولو

modest man پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:15 ق.ظ http://evilandangel.blogsky.com

خوبه پس ادامه بده
راستی پستت چیه بلند زنی سرعتی زنی پاسوری لیبرویی؟
موفق باشی ایشالله تیم ملی

هنوز پست خاصی ندارم
ولی همیشه 2بار چپ وایمیسم
پاس یک سوم و پایپ هم خوب میزنم

modest man پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:12 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

ببینم بازیت به جیبا یا میخایلوف میرسه
یا در سطح فرهاد قائمی هستی

نه من هنوز اول کارم

مرضیه پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:20 ب.ظ

به من میگی کوچولو
خوب کوچولوام دیگه

خب کوچولویی دیگه

علی شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:36 ق.ظ http://pelak1136.blogsky.com/

سلام عزیزم ببخشید دیرکردم معذرت میخوام فدات

خداراشکر چشم مان به جمالتان روشن گردید

شبوا جوووووووون سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:14 ق.ظ http://shiiiiiiiiva.blogfa.com

من امسال تازه میرم مقطع دبیرستان اما نیمه دومم باید امسال میرفتم دوم دبیرستان اما نشد دیگه
هییییییییییییییییییییییییییی روزگار
واسه باهات متاسفم ایشالا زودی خوب بشه خانم والیبالیست

آخیییییییییییییی
انشاا...
مر30شبوا خانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد