goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند
goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند

باور

 

سلام

بچه ها این اقایی که میبینید همونیه که منا خل ویلن کرد

از وقتی که از نروژ توی فستیوال شرکت کرده بود شناختمش این اقای ریباک هم صدای باحالی داره هم قیافه ی باحال ومسخره

اما

به قول قدیمی ها لپ کلام یا شایدم بهتره بگم این حرفا رو زدم تا به این جا برسم: از وقتی خل ویلن شدم رفتم دنبالش بابا ومامان که مث همیشه مخالف،حالا فقط میموند چی ؟!!!آبجی جونم،که نبودنش مساوی با مرگه!!!!!حالا خودم چی کا کردم عکس ویلن گرفتم و توی اهدافم ویلن خریدن رو جا دادم و قرار شد تابستون امسال شروع کنم وخواهر خانم پول کلاسم رو بده یه جورایی این ابجی خانم بهتر از خودم حواسش جمع کارام بود!!!!!!خلاصه رسیدم به تابستون و بعد از یه عالمه جنگ و دعوا حالا شروع کردم اما یه چیزایی رو خیلی خوب فهمیدم ویاد گرفتم :

اول هدف مشخص کن

دوم بهش فک کن

سوم راه رو در نظر نگیر چون کائنات خودشون بهترین راه رو پیدا میکنن

چهارم اینکه از هدفت دست نکش،حتی اگه سیل ،طوفان،زلزله و حتی ممانعت پدر مادر سر راهت قرار بگیره

کافیه امتحان کنی

فقط خودت و افکارت رو باور کن.................................................................!

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ق.ظ http://www.sooskesiah.blogsky.com

سلام دوست گلم
من ویلن دارم عاشقش هستم
و احتمالش هست برای هنرستان ویلن رو انتخاب کنم ولی بابام میگه ساز سنتی
ودر حال حاضر سه تار میزنم
راستی اهل تهرانم

مریم جون منم دیونه ی صدای سازم هستم
اما اگه قابل بدونی میخوام پیشنهاد کنم ویالن رو انتخاب کنی
یادت باشه
این خودت هستی که باید واسه اینده تلاش کنی نه دیگران
انتخاب با خودته

مریم پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:18 ب.ظ http://www.sooskesiah.blogsky.com

سلام عزیزم
جوابتو خوندم درست گفتی ولی بابای من یه کم سختگیره
خاطرات اصفهان رو گذاشتم خواستی بیا بخون

نیوشا پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ب.ظ http://juju400.mihanblog.com/

سلام عزیزم وبت عالیه لطفا لینکم کن و خبر بده
منتظرتم

نظر لطف شماست دوست گلم
حتما

گلنوش شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:25 ب.ظ http://bia2ddb.blogsky.com

سلام هیلدا جان
منم خیلی دوست دارم یه ساز یاد بگیرم
ولی هنوز قسمت نشده
ایشالا موفق باشی
خوب کاری کردی رفتی دنبال علاقه ات
بابای منم جوونیاش ویولون میزده
من خودم پیانو رو دوست دارم ولی خب ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد