goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند
goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند

اینم از این

آقایون خانما

از همین جا عاجزانه ازتون

معذرت میخواهیم

آخه فکر میکردم آلمان میبره

حتی شماره ی2رو هم پیامک کردم

ولی واقعا بچه ها گل کاشتند

دمشون گرم..

تبریک میگم

نظرات 6 + ارسال نظر
امین جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 ب.ظ

تبریک خواهر

مر30
برادر

امین جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 ب.ظ

گویا هیلدا والیبال خیلی دوس داری ها

من میگم تمام زندگی و عشقم والیباله
تو میگی دوس داری!!!!!!!!!!!!

مریم شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ق.ظ http://www.sooskesiah.blogsky.com

آخ آخ آخ دیدی ایران چیکار کرد؟!
من که حسابی حال کردم

یعنی دلم خنک شد

مرضیه شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 ق.ظ http://parvaz650.iran.sc

هیلدا جون من همون اول گذینه یک فرستادم میدونستم میبرن
ولی باید مواظب باشن بچه های والیوال چون بازی دوم اونا بازیو انالیز میکنن و حرکت های مارو زیر نظر میگیرن
خدا کنه امشب ببرن
زنده باد ایران

ببرن یا ببازن
پرچم بالاست

elgha شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ق.ظ http://www.varagh-pare.blogsky.com

خیر سرت ایرانی هستیا

در طول بازی ام ایران رو تشویق میکردم
ولی ی حسی بهم میگفت ایران میبره

باران شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:34 ب.ظ

آخه من چی بگم بهت هااااااااااااااااااااااان؟!
ما که ازایتالیا بردیم دیگه این چیه؟!

دیدی باختیم
توی بازی رفت ما خوب بازی نکردیم
ما بازی خودمون رو کردیم
آلمان خوب بازی نکرد
ولی
همونطور که میدونیم
ببریم یا ببازیم
پرچم بالاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد