goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند
goldwishes

goldwishes

آنان که بی عاطفه هستند ...روزگاری بسیار عاشق بودند

سلام 

 

فردا تولدمه  

7/6/77 

همین  

 

ببینم  چیکار میکنین

نظرات 3 + ارسال نظر
امین چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:59 ب.ظ

تولدت مبارک باشه آجی هیلدا
اگه کیک هم بدی
کادو بهت میدم
اگه نه که هیچی دیگه ، انتظار کادو نداشته باش آجی

شوخی میکنم

خب چیزه
این
میدونی بیا تولدم
مامانم گفته یه تولد 4نفره واست میگیرم
من و مام و بابا و خواهری توام بیا داداشی

امین پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:03 ب.ظ

چیزه واقعا بیام
آدرس ندارم هاااا
میگم تا برسم روز تولدت گذشته ها
خودت به جای کیک رو میل بفرمایید
کادوت رو چیکار کنم پس

با پست الکترونیک
خخخخخخخخخخخ

مریم جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ق.ظ http://sooskesiah.blogsky.com

چرا این مطلبت دوبار منتشر شده؟!

نمیدونم!!!!!!!!!!!1
دلم نیمد یکی شون رو حذف کنم آخه نظر داشتند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد